در حال بارگذاری ...
  • اجرای یک‌هزار و ۵۲۲ واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهر جدید هشتگرد

    در حال حاضر عملیات اجرایی یکهزار و ۵۲۲ واحد شامل مجتمع مسکونی ایران در زمینی به مساحت حدود ۱۶ هکتار ، مجتمع مسکونی فروغ به مساحت حدود ۲۳ هکتار و مجتمع مسکونی آراد به مساحت حدود ۳ هکتار آغاز شده است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد با اعلام اینکه یک‌هزار و ۵۲۲ واحد طرح نهضت ملی مسکن در هشتگرد در حال اجراست از اختصاص ۵۲ هکتار زمین با قابلیت احداث ۹ هزار واحد مسکونی دیگر در قالب طرح نهضت ملی مسکن خبر داد .

    عباس قنبری بخشی از اقدامات آن شرکت را  در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در حوزه شهرسازی ، اراضی اختصاص یافته به اجرای طرح ، آمار ثبت‌نام متقاضیان طرح‌های حمایتی مسکن و پروژه‌های در دست انجام را برشمرد . برای تامین بخشی از زمین مورد نیاز طرح نهضت ملی مسکن ، الحاق حدود ۷۰۰ هکتار از اراضی شرکت عمران و ۷۵۰ هکتار اراضی فخر ایران واقع در حریم در دست اقدام است .

    قنبری در خصوص آمار ثبت‌نام متقاضیان طرح‌های حمایتی مسکن در شهر جدید هشتگرد افزود : در مجموع در طر‌ح‌های حمایتی مسکن بیش از ۱۳۶ هزار نفر در شهر جدید هشتگرد ثبت‌نام کردند که پالایش متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در حال انجام است .

    وی توضیح داد : در حال حاضر عملیات اجرایی یکهزار و ۵۲۲ واحد شامل مجتمع مسکونی ایران در زمینی به مساحت حدود ۱/۶ هکتار ، مجتمع مسکونی فروغ به مساحت حدود ۲/۳ هکتار و مجتمع مسکونی آراد به مساحت حدود ۳ هکتار آغاز شده است .

    قنبری همچنین در خصوص زمین‌های اختصاص یافته به طرح نهضت ملی مسکن در محدوده شهر جدید هشتگرد گفت : در مجموع حدود ۵۲ هکتار زمین با قابلیت احداث تعداد ۹ هزار و ۷۰ واحد در محدوده شهر جدید هشتگرد به اجرای طرح نهضت ملی مسکن اختصاص یافته است .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، در حاشیه سفر شهرستانی استاندار چهارمحال و بختیاری به شهرستان بن ، آیین کلنگ‌زنی طرح نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت شهر ...

    |

    در اجرای طرح های حمایتی مسکن به صورت پیمانکاری و انبوه سازی ، افزون بر ۲۴ هزار واحد مسکونی در استان اصفهان در حال ساخت است .

    |

    واحدهای این مجموعه در پلاک‌های ۳۲۰ تا ۴۰۰ متری ساخته خواهند شد . ساختمان‌ها به صورت سه‌طبقه حیاط‌دار طراحی شده و در هر طبقه دو واحد مستقر می‌شود .

    |

    از متقاضیان ثبت نام کننده دارای شرایط تعداد هشت هزار و ۱۶۱ متقاضی واریزی اولیه خود را انجام داده اند . از متقاضیان دارای شرایط تعداد ۱۰ هزار و ۵۸۰ نفر برای دریافت تسهیلات به سیستم بانکی معرفی شده اند .

    |

    در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن ، الحاق ۴۲۸ هکتار زمین در اراضی شیخ صندل و ۶۳ هکتار زمین در زردشت در محدود شهر اهواز در کارگروه امور زیربنایی استان تصویب شد .

    |

    نظرات کاربران