در حال بارگذاری ...
  • تامین منابع لازم جهت خرید تجهیزات تصفیه‌خانه شماره دو فاضلاب شهر جدید پردیس

    تا زمان اجرای کامل این پروژه ، فعلا فاضلاب فازهای ۵ ، ۹ و ۱۱ مسکن مهر به طور موقت به تصفیه‌خانه شماره یک پردیس منتقل می‌شود و فاضلاب فاز ۸ نیز به لاگون‌های موقت احداثی توسط شرکت عمران ایران هدایت خواهد شد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست شرکت عمران پردیس در دیدار با پیمانکار ساخت پروژه تصفیه خانه شماره دو فاضلاب این شهر اعلام کرد که کارهای عملیاتی به سرعت پیگیری و خرید تجهیزات در دستور کار قرار گیرد .

    عملیات اجرایی این تصفیه‌خانه در سال گذشته توسط وزیر وقت راه و شهرسازی آغاز شد و اکنون این پروژه به عنوان بزرگ‌ترین پروژه‌ زیرساختی در پردیس در حال اجراست .

    با توجه به لزوم هدایت فاضلاب مساکن مهر به تصفیه‌خانه شماره دو ، تکمیل این پروژه از اهمیت ویژه ای برخوردار است .

    با توجه به نوع قرارداد مشارکتی با قرارگاه جهت اجرای این پروژه ، تمام هزینه‌های مورد نیاز به صورت تهاتر اراضی خواهد بود . در همین خصوص و به منظور تسریع در اجرای عملیات تصفیه‌خانه ، با تاکید پیرفرشی ، تهاترهای لازم جهت تامین منابع مالی صورت خواهد گرفت و در سوی مقابل انتظار از مجموعه قرارگاه ؛ جدیت بیشتر در تکمیل تصفیه‌خانه است . به گفته پیرفرشی پروژه تصفیه‌خانه شماره دو فاضلاب پردیس که در دو مدول اجرا خواهد شد ، باعث می‌شود تا فاضلاب فازهای مسکن مهر به این محل منتقل شده و دیگر مشکلی بابت فاضلاب در پردیس وجود نداشته باشد .

    گفتنی است تا زمان اجرای کامل این پروژه ، فعلا فاضلاب فازهای ۵ ، ۹ و ۱۱ مسکن مهر به طور موقت به تصفیه‌خانه شماره یک پردیس منتقل می‌شود و فاضلاب فاز ۸ نیز به لاگون‌های موقت احداثی توسط شرکت عمران پردیس هدایت خواهد شد .




    مطالب مرتبط

    خوشبختانه وفاق خوبی را در شهر پردیس شاهد هستیم و با تمام قدرت و با یاری خداوند متعال و همچنین پشتوانه‌ای که داریم ، امیدواریم کمبودهای موجود را رفع کنیم و یک زندگی با آرامش و آسایش را برای مردم فراهم کنیم .

    |

    شرکت عمران شهر جدید پردیس آمادگی دارد تا در صورت تأمین زیرساخت‌های آب ، برق و گاز ، ۵۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی و ۳ هزار واحد مسکن مهر را در خردادماه تکمیل کرده و تحویل متقاضیان بدهد .

    |

    رسیدگی به محلات بافت ناکارآمد شهری با گونه تاریخی و سکونتگاه‌های غیر رسمی در شوشتر از جمله برنامه‌های بازآفرینی شهری در این شهرستان است . یکی از مشکلات مهم در حوزه تسهیلات بافت فرسوده نداشتن سند مالکیت متقاضیان در بافت ناکارآمد شهری است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان با حضور در سایت ۲۳ هکتاری نهضت ملی مسکن ، روند ساخت ۳۳۶ خانه یک طبقه حیاط دار جایگزین مسکن ...

    |

    هم اکنون بیش از ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در فرایند ساخت قرار گرفته است که بخشی از آنها تکمیل و تحویل شده و بخشی نیز در مراحل مختلف ساخت قرار دارد . در دولت سیزدهم ۱۰۰ هزار هکتار زمین برای تولید مسکن تامین شده که نیمی از آنها شهری و نیم دیگر روستایی است .

    |

    نظرات کاربران