در حال بارگذاری ...
  • ضرورت پرداخت آورده اولیه ثبت نام کنندگان نهضت ملی مسکن در استان اردبیل

    برنامه ریزی های ما براساس واریز ثبت نام کنندگان است چون این طرح بر اساس تقاضا محور هست و هرچه واریزی بیشتر باشد تعداد واحد بیشتری را می توانیم در این شهرستان احداث کنیم .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل بر واریز وجه اولیه از سوی ثبت نام کنندگان طرح نهضت ملی مسکن در استان تاکید کرد .

    محبوب حیدری در سفر به شهرستان کوثر و دیدار با فرماندار ، ضمن اشاره به تامین زمین برای نهضت ملی مسکن این شهرستان گفت : زمین مورد نیاز که پیش بینی شده در این شهرستان جهت احداث واحدها ، تمام زیر ساخت های لازم از قبیل آب ، برق و گاز محیا می باشد .

    وی در ادامه به برنامه ریزی ها برای واریز نقدی توسط ثبت نامی های مسکن ملی اشاره کرد و افزود : برنامه ریزی های ما براساس واریز ثبت نام کنندگان است چون این طرح بر اساس تقاضا محور هست و هرچه واریزی بیشتر باشد تعداد واحد بیشتری را می توانیم در این شهرستان احداث کنیم .

    مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در خصوص اتمام عملیات اجرایی ساختمان دولت این شهرستان بیان کرد : با توجه به اتمام سازه و عملیات نازک کاری این ساختمان ، منابع قابل توجهی بالای ۷۰ میلیارد ریال مورد نیاز هست که امیدواریم با کمک استانداری و فرماندار شهرستان با تامین این منابع امسال و نهایتا" اوایل سال بعد بتوانیم پروژه را به پایان برسانیم .

    حیدری ضمن تأکید بر واریز وجه اولیه از سوی همه ی ثبت نام کنندگان نهضت ملی مسکن در استان گفت : براساس تعداد واریز وجه از سوی ثبت نام کنندگان ، مسکن احداث می شود .




    مطالب مرتبط

    طبق تفاهم انجام گرفته ساخت پروژه‌های مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت و همچنین شهر مرزی پارس آباد مغان به اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان واگذار شده است . 

    |

    این تعداد واحد مسکونی توسط چهار سازنده شامل اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ، ستاد اجرائی فرمان حضرت امام (ره)، شرکت زرین ستون شمالغرب و شرکت شاخص کار کوشا در حال احداث است .

    |

    اخذ پروانه برای ۹۶ واحد از ۱۲۹ واحد مسکونی ویلایی در شهرک ولیعصر (عج) گرمی صورت گرفته که از این ۹۶ واحد ۱۵ واحد به اتمام رسیده و تعداد۴۰ واحد در مرحله اسکلت و دیوارچینی بوده ، ۲۰ واحد در مرحله اجرای فونداسیون قرار داشته و مابقی در مرحله شروع عملیات اجرایی است .

    |

    اداره کل راه و شهرسازی استان به‌عنوان کارفرما و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به‌عنوان کارگزار واحدهای مسکونی و مجری طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان کوثر است .

    |

    موظف هستیم واحدهای مسکونی با کیفیت بالا و استاندارد به مردم و متقاضیان که عمدتا از اقشار ضعیف جامعه هستند تحویل دهیم و در این موضوع هیچ بهانه ، کم‌کاری و قصور را قبول و تحمل نخواهیم کرد .

    |

    نظرات کاربران