در حال بارگذاری ...
  • امکان ویرایش اطلاعات متقاضیان نهضت ملی مسکن تا پایان اردیبهشت ماه

    در صورت عدم امکان تامین زمین در شهر محل درخواست ، متقاضیان در نزدیکترین شهر تامین زمین و ساماندهی می شوند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران گفت : بنابر اعلام وزارت راه و شهرسازی از یکم اردیبهشت ۱۴۰۱ امکان ویرایش اطلاعات متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در تهران و شهرستان های استان فراهم شده است .

    خلیل محبت خواه مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران فرصت یکماه اخیر را در پی درخواست های متعدد شهروندان تهرانی و شهرهای استان امکانی برابر به مثابه سایر استانهای کشور اعلام کرد و گفت : تهرانی ها ویرایش اطلاعات را به هفته آخر موکول نکنند .

    وی گفت : مطابق با اعلام وزارت راه و شهرسازی ، متقاضیان طرح های ملی مسکن که در زمان ثبت نام در طرح های اقدام ملی و نهضت ملی مسکن ، شهر محل درخواست ، مشخصات یا سایر اطلاعات خود را در سامانه اشتباه درج نموده اند می توانند تا پایان اردیبهشت ماه به مدت یک ماه و با مراجعه به سامانه طرح های حمایتی مسکن به آدرس http://saman.mrud.ir نسبت به اصلاح شهر محل درخواست مسکن و یا سایر مشخصات و اطلاعات خود اقدام نمایند .

    محبت خواه در ادامه افزود : در صورت عدم امکان تامین زمین در شهر محل درخواست ، متقاضیان در نزدیکترین شهر تامین زمین و ساماندهی می شوند .

    مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران بیان داشت : سهم استان تهران در برنامه چهار ساله ۶۰۰ هزار واحد است که شامل شهرهای جدید(پرند ، پردیس ، هشتگرد و ایوانکی) ، بنیاد مسکن و اداره کل راه و شهرسازی استان تهران است که از ابتدای امر در حوزه تامین زمین و ساخت پروژه ها تمام قد به میدان آمده ایم ، همچنین از ظرفیت بخش خصوصی و ملی (تفاهم نامه با نهادها و وزارتخانه ها) برای خانه دار شدن شهروندان استان تهران استقبال می کنیم .

     




    مطالب مرتبط

    اکنون از ۴۱۸۹ واحد سهم بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین در طرح نهضت ملی مسکن ، بیش از ۱۱٠٠ واحد آن به بهره برداری رسیده و مابقی از ۷۵ تا ۱٠٠ پیشرفت فیزیکی داشته‌اند .

    |

    از ۱۹۰۳۷۳ متقاضی تایید نهایی شده نهضت ملی مسکن تاکنون برای ۱۱۹۶۰۲ متقاضی افتتاح حساب انجام شده و به پروژه های مسکن تهران متصل شده اند که شامل پروژه های اداره کل راه و شهرسازی ، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و شهرهای جدید پرند و پردیس می‌شود .

    |

    حداکثر جمعیت پذیری این زمین با در نظر گرفتن نقشه‌های معماری و شهرسازی ۱۲۶ هزار نفر بوده و برای ۳۷ هزار واحد مسکن ملی برنامه ریزی شده است .

    |

    از تعداد واحدهایی که در حال ساخت هستند تاکنون ۳۱۲ هزار و ۷۳۴ واحد تکمیل و تحویل متقاضیان شده است و ۵۰۴ هزار و ۲۵۳ واحد در دست اجراست .

    |

    تسریع در اهدای زمین به منظور مردمی‌سازی ساخت مسکن در سال جاری حائز اهمیت است و با توجه به شناسایی اراضی مستعد برای واگذاری به متقاضیان امسال واگذاری زمین به متقاضیان سرعت بیشتری بگیرد که انتطار می‌رود تا تمامی معاونت‌ها بر انجام آن اهتمام داشته باشند .

    |

    نظرات کاربران