در حال بارگذاری ...
  • تایید نهایی حدود ۲۰ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در سیستان و بلوچستان

    افرادی که پیامک دریافت کرده‌اند ، مدارک خود را به صورت حضوری برای تشکیل پرونده به آدرس اعلام شده در پیامک تحویل دهند تا برای واریز آورده ۴۰ میلیونی به بانک معرفی شوند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت : بر اساس بررسی های صورت گرفته  و دریافت اصل مدارک از متقاضیان واجد شرایط تاکنون حدود ۲۰ هزار متقاضی در طرح نهضت ملی مسکن در محدوده شهرهای تحت پوشش این اداره کل مورد تایید نهایی قرار گرفته‌ اند .

    ابوالفضل مهدیار اظهار داشت : بر اساس اطلاعات به دست آمده از سامانه طرح نهضت ملی مسکن در مجموع ۱۲۶ هزار و ۱۴۸ نفر در طرح نهضت ملی مسکن استان ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد با توجه به شاخص‌هایی نظیر فرم (ج) ، سابقه مالکیت و سکونت در محل مورد تقاضا حدود ۲۰ هزار نفر واجد شرایط این طرح تایید نهایی شدند .

    وی افزود : همچنین سایر متقاضیان نیز باید اصل مدارک مورد نظر را ارائه داده تا بررسی های لازم در این خصوص انجام شود .

    معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه بیشترین تعداد متقاضیان تایید شده مربوط به شهر زاهدان است ، گفت : افرادی که پیامک دریافت کرده‌اند ، مدارک خود را به صورت حضوری برای تشکیل پرونده به آدرس اعلام شده در پیامک تحویل دهند تا برای واریز آورده ۴۰ میلیونی به بانک معرفی شوند .




    مطالب مرتبط

    وزارت راه و شهرسازی تاکنون ۶۵ هکتار در شهر گمیشان و بیش از هفت هکتار زمین در شهر سیمین شهر را برای احداث پروژه‌های نهضت ملی مسکن به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تخصیص داده است .

    |

    پیرو تاکیدات مقام معظم رهبری و دولت مردمی سیزدهم مبنی بر تامین مسکن حمایتی ویژه اقشار کم برخوردار ، این مسئله امروز در اولویت کاری مجموعه راه و شهرسازی استان قرار دارد و با امیدوارم با تعامل کلیه دستگاه های مرتبط بتوانیم در تولید مسکن استان جهت ایجاد کنیم .

    |

    این اتفاق با توجه به ناآگاهی خریداران صورت‌ می‌گیرد ، لازم به ذکر است هر ایرانی تنها یکبار می‌تواند از امکانات و تسهیلات فرم ج یا همان امتیاز دولتی مسکن و زمین استفاده کند و در صورت فروش این امتیاز را برای همیشه از دست خواهد داد .

    |

    نکته قابل تأمل در اجرای این طرح همراهی و همکاری دستگاه‌های خدمات رسان استان در بخش‌های مختلف است که امید می‌رود با تداوم مسیر خدمت رسانی به مردم شاهد اتفاقات مبارکی در این حوزه باشیم .

    |

    موضوع مکان یابی شهرک‌های مسکونی با جدیت در تمامی استان‌ها به‌ویژه مناطقی که میزان تقاضا بالاست پیگیری می‌شود .

    |

    نظرات کاربران