در حال بارگذاری ...
  • لزوم بارگذاری تعهد محضری توسط مردان مجرد متقاضی طرح نهضت ملی مسکن استان تهران

    تا پایان اردیبهشت می بایست ویرایش ها توسط متقاضیان انجام شود چون پس از تاریخ اعلام شده عملا امکان ویرایش وجود نداشته و نقص مدارک منجر به حذف متقاضی خواهد شد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران از لزوم بارگذاری تعهدنامه محضری ۱۳۳ هزار نفر مرد مجرد متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در این استان خبر داد .

    خلیل محبت خواه از متقاضیان مرد مجرد بالای ۲۳ سال خواست تا وارد پورتال نهضت ملی مسکن به آدرس saman.mrud.ir شوند ، تعهد نامه محضری را دانلود کرده سپس به دفترخانه اسناد رسمی مراجعه نموده و پس از تکمیل تعهد نامه و ثبت محضری ، اسکن تعهد نامه تکمیل شده را مجددا در سایت بارگذاری نمایند تا شرایط احراز توسط اداره کل راه و شهرسازی استان تهران پی گیری و دنبال شود .

    وی عدم بارگذاری اسکن تعهد نامه محضری تکمیل شده و ممهور به مهر محضری را مصداق بارگذاری ناقص مدارک اعلام کرد و گفت : تا پایان اردیبهشت می بایست ویرایش ها توسط متقاضیان انجام شود چون پس از تاریخ اعلام شده عملا امکان ویرایش وجود نداشته و نقص مدارک منجر به حذف متقاضی خواهد شد .

    مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران از متقاضیان خواست ویرایش را به هفته پایانی اردیبهشت ماه موکول نکنند .




    مطالب مرتبط

    از ۱۹۰۳۷۳ متقاضی تایید نهایی شده نهضت ملی مسکن تاکنون برای ۱۱۹۶۰۲ متقاضی افتتاح حساب انجام شده و به پروژه های مسکن تهران متصل شده اند که شامل پروژه های اداره کل راه و شهرسازی ، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و شهرهای جدید پرند و پردیس می‌شود .

    |

    حداکثر جمعیت پذیری این زمین با در نظر گرفتن نقشه‌های معماری و شهرسازی ۱۲۶ هزار نفر بوده و برای ۳۷ هزار واحد مسکن ملی برنامه ریزی شده است .

    |

    در اجرای طرح های حمایتی مسکن به صورت پیمانکاری و انبوه سازی ، افزون بر ۲۴ هزار واحد مسکونی در استان اصفهان در حال ساخت است .

    |

    واحدهای این مجموعه در پلاک‌های ۳۲۰ تا ۴۰۰ متری ساخته خواهند شد . ساختمان‌ها به صورت سه‌طبقه حیاط‌دار طراحی شده و در هر طبقه دو واحد مستقر می‌شود .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، در پی گزارش منتشر شده ای با عنوان "فاجعه در مسکن ملی اسلامشهر" در یکی از خبرگزاری‌ها مورخ ۳ مهرماه ۱۴۰۳ ، اداره کل راه ...

    |

    نظرات کاربران