در حال بارگذاری ...
  • کم‌کاری دستگاه‌های خدمات رسان در مسکن مهر هشتگرد

    با وجود آن‌ که ساخت و ساز واحدهای مسکن مهر شهر هشتگرد تقریبا به اتمام رسیده ، اما عملکرد دستگاه‌های خدمات‌رسان مانع بزرگی برای سکونت متقاضیان در این واحدها شده است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، در حالی ساخت‌ و ساز واحدهای مسکن مهر هشتگرد تقریبا به اتمام رسیده که به واسطه کم‌کاری دستگاه‌های خدمات‌رسان بخش قابل توجهی از واحدها قابل سکونت نیستند .

    در شهر جدید هشتگرد حدود ۵۰ هزار واحد مسکن مهر ساخته شده که از این تعداد حدود ۳۹ هزار واحد در قراردادهای سه‌جانبه ، حدود ۱۰ هزار واحد دو جانبه و حدود ۱۰۰۰ واحد نیز خودمالکی است .

    از کل واحدهای مسکن مهر حدود ۳۵ هزار واحد به مرحله نازک‌کاری رسیده است . حدود ۳۰۰۰ هزار واحد افتتاح و ۴۵۰۰ واحد هنوز افتتاح نشده است . همچنین حدود ۳۰۰۰ واحد فروش اقساطی شده و از مجموع ۳۵ هزار واحد ۳۱ هزار واحد تحویل متقاضیان شده و حدود ۴ هزار واحد باقیمانده است .

    با وجود آن‌ که ساخت و ساز واحدهای مسکن مهر شهر هشتگرد تقریبا به اتمام رسیده ، اما عملکرد دستگاه‌های خدمات‌رسان مانع بزرگی برای سکونت متقاضیان در این واحدها شده است .

    به‌عنوان مثال در بخش خدمات آبرسانی ، حدود ۱۲۵۰۰ واحد فاقد کنتور آب بوده و بیش از ۳۰۰۰ واحد نیز هنوز فاقد انشعاب آب هستند .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان های شرق گلستان گفت : در راستای تامین خدمات روبنایی پروژه های مسکن شهرستان کلاله ، عملیات ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی گیلان از افتتاح ۹۴۴ واحد مسکونی همزمان با هفته دولت خبر داد . محمدرضا فلاحتگر مدیرکل راه و ...

    |

    طبق این تفاهم نامه ، اداره کل راه و شهرسازی مکلف به تخصیص اراضی لازم در سایت‌های مسکن شش هر گنبد ، علی آباد کتول ، کلاله ، کردکوی ، دلند و انبار الوم شد .

    |

    بر اساس برنامه ، مکلف به اخذ یک هزار و ۷۶۵ هکتار زمین بوده‌ایم که در پایان سال برای بیش از ۳ هزار هکتار زمین سند اخذ کردیم که در این مورد هم تحقق ۱۷۲ درصدی نسبت به برنامه را شاهد هستیم .

    |

    تأمین زمین برای طرح‌ها یکی از کارهای مهم و پرچالش در زمینه احداث مسکن است که انجام شد و در این خصوص ۳ هزار و ۲۰۰ هکتار زمین در حوزه شهری شناسایی و به شهرها و روستاهای استان الحاق شد که سهم بندرعباس ۹۰۰ هکتار است .

    |

    نظرات کاربران