در حال بارگذاری ...

تبدیل ۱۸۹۰ واحد از پروژه های نیمه تمام فاقد متقاضی مسکن مهر خراسان شمالی به طرح نهضت ملی مسکن

امروزه واقعیت بسیار مهم بحث مسکن این است که مردم مسکن می خواهند و موضوع نهضت ملی مسکن در دستور کار کشور و این اداره کل قرار گرفته است . در بحث واگذاری زمین به گروه های ساخت ، تاکنون ۱۱۷ نفر از متقاضیان در حال انعقاد قرارداد هستیم که نیاز است فعالیت بیشتری در این زمینه داشته باشیم .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از تبدیل شدن ۱۸۹۰ واحد از پروژه های نیمه تمام فاقد متقاضی مسکن مهر استان به طرح نهضت ملی مسکن خبر داد .

جلسه شورای مسکن اداره کل به ریاست قاسمی ، مدیرکل راه و شهرسازی استان و با حضور محمدی ، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ، معاونین ، روسای ادارات و کارشناسان مرتبط با موضوع با هدف بررسی آخرین اقدامات صورت گرفته در طرح نهضت ملی مسکن استان برگزار شد .

قاسم قاسمی ، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی با اشاره به اینکه در طرح نهضت ملی مسکن یکی از استان های موفق هستیم ، گفت : نسل آینده ما باید امنیت مسکن داشته باشند و این وظیفه ما را دو چندان خواهد کرد و باید تلاش را چند برابر کنیم که در تمامی جبهه های نهضت ملی مسکن ، استان برتر باشیم .

وی ضمن تشکر از اقدامات صورت گرفته در بحث نهضت ملی مسکن گفت : امروزه واقعیت بسیار مهم بحث مسکن این است که مردم مسکن می خواهند و موضوع نهضت ملی مسکن در دستور کار کشور و این اداره کل قرار گرفته است .  در بحث واگذاری زمین به گروه های ساخت ، تاکنون ۱۱۷ نفر از متقاضیان در حال انعقاد قرارداد هستیم که نیاز است فعالیت بیشتری در این زمینه داشته باشیم .

وی همچنین به بحث بازآفرینی استان اشاره کرد و افزود : با توجه به نزدیک شدن به پایان سال مالی و کمک به شهرداری ها ، نیاز است اسناد و مدارکی که جهت انجام مراحل مناقصه ضرورت دارد سریع تر به دبیرخانه ستاد بازآفرینی استان ارسال گردد .

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی در پایان اظهار داشت : در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت که تامین زمین صورت گرفته است و اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان به عنوان متولی کار به زودی کار را شروع خواهد کرد .

 




مطالب مرتبط

تسریع در اهدای زمین به منظور مردمی‌سازی ساخت مسکن در سال جاری حائز اهمیت است و با توجه به شناسایی اراضی مستعد برای واگذاری به متقاضیان امسال واگذاری زمین به متقاضیان سرعت بیشتری بگیرد که انتطار می‌رود تا تمامی معاونت‌ها بر انجام آن اهتمام داشته باشند .

|

از ۴۹۱ هزار و ۴۸۵ واحدی که در دست اجراست به تعداد ۲۴۹ هزار و ۳۰۳ واحد روستایی ، ۲۱۰ هزار و ۹۷۷ واحد شهری و مابقی در سایر پروژه‌ها در دست اجراست که در مراحل پیشرفت فیزیکی مختلفی قرار دارند .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، در نشست مشترک مسئولان شهرستان دزفول با مدیرکل و معاونین اداره کل راه و شهرسازی خوزستان چالش‌های اجرایی طرح نهضت ملی مسکن ...

|

در بسته افتتاح جدید و در نشستی که با حضور معاون عمرانی استاندار تهران و مدیران عامل دستگاه‌های خدمات‌رسان آب ، برق ، گاز در پرند برگزار شد ، مقرر شده است تا با انجام به موقع اقدامات دستگاه‌های خدمات‌رسان ، حدود ۷۰۰ واحد باقیمانده مسکن مهر تعاونی‌ها و همچنین یکهزار و ۲۰۰ ...

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، شورای مسکن شهرستان زبرخان با حضور سرپرست فرمانداری شهرستان زبرخان ، بخشدار مرکزی ، روسای ادارات راه و شهرسازی ، بنیاد مسکن ...

|

نظرات کاربران