در حال بارگذاری ...

پردیس ممتازترین شهر جدید کشور

تعداد واحدهای تحویلی در پردیس پس از سال ۹۷ ، از ۲۵ هزار واحد به ۷۰ هزار واحد رسیده و همچنین عرصه بالغ بر ۴۷ هزار واحد مسکن مهر فروخته شده که باعث درآمد ۱۸۰۰ میلیارد تومانی برای تکمیل پروژه‌ها شد . همچنین اکنون بیش از ۱۱۰ پروژه روبنایی در حال ساخت است که به زودی و پس از تکمیل برای خدمات‌دهی به مردم به بهره‌برداری خواهد رسید .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، عضو هیئت مدیره شرکت عمران شهرهای جدید ، پردیس را ممتازترین شهر جدید کشور دانست و گفت : با اختصاص منابع دولتی به پردیس می‌توان باقیمانده پروژه مسکن مهر را تحویل مالکان داد .

میر محمد غراوی در مراسم تودیع و معارفه سرپرست جدید شرکت عمران پردیس ضمن تشکر از زحمات پیرفرشی در حضور چهار ماهه به عنوان سرپرست ، پردیس را ممتازترین شهر جدید کشور معرفی کرد که توانمندی‌ها و پتانسیل‌های فراوانی در آن موجود است .

غراوی حضور رئیس جمهور در ابتدای سال در پردیس را مغتنم شمرد و ابراز امیداوری کرد با مساعدت‌ها و اختصاص منابع دولتی به پردیس بتوان باقیمانده پروژه مسکن مهر را تکمیل و تحویل مالکان داد و با پیگیری‌ها بتوان طرح نهضت ملی مسکن را در پردیس اجرا کرد .

عضو هیئت مدیره شهرهای جدید ، شروع پروژه مترو تهران – پردیس را دیگر موضوع مهم برشمرد که باید در مدیریت جدید مورد پیگیری ویژه قرار گیرد تا عملیات اجرایی آغاز شود .

پیمان پیرفرشی سرپرست سابق شرکت عمران پردیس نیز با اشاره به پیچیدگی‌های فراوان ابر پروژه پردیس اعلام کرد : وظیفه شرکت عمران صرفا ساخت مسکن مهر نبوده بلکه یک شهر ساخته شده است . اکنون هیچ مشکل شناسایی نشده در پردیس وجود ندارد و برای همه مشکلات برنامه‌ریزی شده و فعالیت‌های اجرایی در حال انجام است .

تعداد واحدهای تحویلی در پردیس به ۷۰ هزار واحد رسید

سرپرست سابق شرکت عمران پردیس گفت :‌ تعداد واحدهای تحویلی در پردیس پس از سال ۹۷ ، از ۲۵ هزار واحد به ۷۰ هزار واحد رسیده و همچنین عرصه بالغ بر ۴۷ هزار واحد مسکن مهر فروخته شده که باعث درآمد ۱۸۰۰ میلیارد تومانی برای تکمیل پروژه‌ها شد . همچنین اکنون بیش از ۱۱۰ پروژه روبنایی در حال ساخت است که به زودی و پس از تکمیل برای خدمات‌دهی به مردم به بهره‌برداری خواهد رسید .

پیرفرشی در انتها ضمن تشکر از اعتماد و ابلاغ حکم سرپرسی توسط معاون وزیر در اولین روزهای کاری ، از مسئولین استانی و شهرستان پردیس و همچنین اعضای هیئت مدیره و پرسنل شرکت عمران تشکر و نجابت و صبوری مردم پردیس را دلیل مهمی برشمرد تا بتوان اتفاقات بزرگی را در این شهر رقم زد .

در ادامه سرپرست جدید شرکت عمران به صحبت پرداخت و از حضور ۲۰ ساله خود در مجموعه شهرداری تهران خبر داد .

جابرانصاری اشاره‌ای به جلسات متعدد در روزهای اخیر با مسئولین استانی و شهرستانی به ویژه استاندار تهران و فرماندار پردیس داشت و اعلام کرد : حل موضوعات در پردیس و رسیدگی به مردم مظلوم در پردیس دغدغه مهم مسولین است که با حمایت‌هایی که صورت خواهد گرفت ، می‌توان مشکلات را مرتفع کرد .

امام جمعه پردیس نیز از زحمات شبانه‌روزی و حضور دغدغه‌مند پیرفرشی در دوران سرپرستی تقدیر کرد .

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به آیات قرآن و احادیث ائمه ، بار مسئولیت را سنگین دانست و گفت : خدمت به مردم خدمت به خداست و تمام اعمال دنیوی در روز قیامت مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت .

حسینی اشاره‌ای به حضور رئیس جمهور در پردیس و دغدغه ایشان برای خانه‌دار شدن مردم داشت و برای جابرانصاری در مسئولیت جدید آرزوی توفیق و سربلندی کرد .

در ادامه این مراسم یکی از انبوه‌سازان مسکن مهر به نمایندگی از سایر سازندگان به صحبت پرداخت و خواستار حمایت بیشتر مجموعه استانداری و شورای مسکن برای تکمیل پروژه‌ها در پردیس شد .

در پایان این مراسم حکم سرپرست جدید شرکت عمران پردیس برای جابرانصاری با امضای معاون وزیر راه و شهرسازی و توسط عضو هیئت مدیره شرکت عمران شهرهای جدید اهدا شد .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید در بازدید از پروژه‌های عمرانی شهر جدید مهستان ضمن تاکید بر تکمیل پرونده مسکن مهر از افتتاح ...

|

شرکت عمران شهر جدید پردیس آمادگی دارد تا در صورت تأمین زیرساخت‌های آب ، برق و گاز ، ۵۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی و ۳ هزار واحد مسکن مهر را در خردادماه تکمیل کرده و تحویل متقاضیان بدهد .

|

با توجه به تاکید وزیر راه و شهرسازی در خصوص موضوع نصب دوربین روی پروژه‌های نهضت ملی مسکن از سایت های آماده سازی و همچنین سایت‌های اجرایی مسکن حتی مساکن مهر باقیمانده ، نصب دوربین با زاویه دید مناسب در اولویت قرار بگیرد .

|

زمانی که از پیمانکاران بدعهد پروژه‌های واحدهای مسکونی را گرفتیم ، متقاضیان گمان می‌کردند که پروژه بر زمین خواهد ماند اما از پیمانکاران خوش‌نام داخلی برای ادامه دادن روند پروژه دعوت کردیم و کار با آنها پیش رفت .

|

       

|

نظرات کاربران