در حال بارگذاری ...

بررسی طرح جامع شهرک‌های مسکونی قرچک ، پیشوا و ورامین در راستای طرح نهضت ملی مسکن

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان تهران گفت : چهارمین جلسه کارگروه امور زیربنایی با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران و سایر اعضا برگزار شد .

علی محمد فریادرس افزود : در دستور کار جلسه ، بررسی طرح جامع شهرک های مسکونی واقع در شهرستان های قرچک ، پیشوا و ورامین در راستای طرح نهضت ملی مسکن قرار داشت .

وی تصریح کرد : از دیگر موارد مطروحه در جلسه ، بررسی مرحله اول طرح جامع شهر آبسرد و همچنین بررسی موارد مربوط به خارج از حریم ارسالی فرمانداری شهرستان های ری ، پیشوا ، دماوند ، شهریار ، رباط کریم و فیروزکوه و موارد مربوط به حریم شهرهای اسلامشهر ، ملارد ، صفادشت و شهریار بود .




مطالب مرتبط

ساخت پروژه مسکن ویژه تهرانسر شامل ده بلوک ۲۲۹ واحدی از سال ۱۳۹۰ آغاز و تا سال ۱۳۹۶ به پایان رسید و از سال ۱۳۹۷ مراحل اخذ پایان کار توسط همکارانم در معاونت های املاک و حقوقی و مسکن و ساختمان آغاز شد .

|

الحاق ۱۸۸ هکتار زمین به محدوده شهر کاشمر در استان خراسان رضوی در قالب مغایرت اساسی طرح جامع کاشمر ، مورد بررسی قرار گرفت و اعضای شورای‌عالی با اضافه شدن ۱۸۸ هکتار به شهر موافقت کردند که این اراضی به‌طور کامل به طرح نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت اختصاص می‌یابد تا پاسخ‌گوی ثبت ...

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران از تصویب یک شهر و یک شهرک جدید در غرب استان در جلسه کارگروه امور زیربنایی ، توسعه روستایی ، ...

|

بیشترین اراضی تامین شده در استان تهران با استفاده از روش الحاق به محدوده شهرها بوده و در حال توافق با بخش خصوصی برای تامین ۲۵۰ هکتار زمین هستیم .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان تهران از بررسی وضعیت پروژه‌های مسکن ملی شهرهای اسلامشهر ، رباط کریم ، ...

|

نظرات کاربران