در حال بارگذاری ...

استفاده از توان پیمانکاران بومی در ساخت پروژه‌های نهضت ملی مسکن استان خراسان شمالی

زمین‌هایی که برای پروژه های نهضت ملی مسکن مشخص شده ، هیچگونه معارضی ندارد و سعی کرده‌ایم زمین‌ها در محدوده شهر یا چسبیده به محدوده شهر باشد که حتی‌الامکان کمتر نیازمند خدمات زیربنایی و روبنایی باشند .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت : در ساخت پروژه های نهضت ملی مسکن در استان باید از پیمانکاران و نیروی کار بومی استفاده شود .

قاسم قاسمی در جلسه ای در جمع پیمانکاران و انبوه سازان مسکن تصریح کرد : با توجه به شرایط اقتصادی و معضل بیکاری استان در پروژه های نهضت ملی مسکن ، باید از نیروی پیمانکاران بومی استفاده شود و برای ساخت واحدها تا حد ممکن از مصالح ساختمانی تولید استان استفاده شود تا بتوانیم در تمامی جبهه های نهضت ملی مسکن در استان شاهد ثمرات و برکات باشیم . اولویت ما در طرح نهضت ملی مسکن تامین زمین برای چهار سال بود که خداروشکر در این بحث مشکلی نداریم و زمین برای نیاز احداث مسکن برای چهار سال در استان تامین شده است .

وی افزود : زمین‌هایی که برای پروژه های نهضت ملی مسکن مشخص شده ، هیچگونه معارضی ندارد و سعی کرده‌ایم زمین‌ها در محدوده شهر یا چسبیده به محدوده شهر باشد که حتی‌الامکان کمتر نیازمند خدمات زیربنایی و روبنایی باشند .

وی همچنین از تبدیل شدن ۱۸۹۰ واحد از پروژه های نیمه تمام فاقد متقاضی مسکن مهر استان به طرح نهضت ملی مسکن خبر داد و اظهار داشت : این تعداد که شامل ۹ پروژه می باشد تقریباً تمامی پروژه ها دارای پیشرفت فیزیکی پایین و یا بعضاً رها شده بودند که با تبدیل شدن به طرح نهضت ملی مسکن شتاب بالایی خواهند گرفت .

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی عنوان کرد : در بحث واگذاری زمین به گروه های ۳ نفره در حال انعقاد قرارداد هستیم که نیاز است فعالیت بیشتری در این زمینه داشته باشیم .

گفتنی است طبق اعلام وزارت راه و شهرسازی در طی چهار سال ۴۸ هزار واحد در قالب طرح نهضت ملی مسکن در استان خراسان شمالی می بایست ساخته شود .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از الحاق ۳۴ هکتار به محدوده شهر گرمه در راستای نهضت ملی مسکن در دومین جلسه کارگروه ...

|

با توجه با اهمیت طرح نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت و رسیدن به فصل کاری برای احداث پروژه‌های نهضت ملی مسکن به صورت هفتگی شورای مسکن ویژه هر یک از شهرستان‌های استان با حضور فرماندار و شهردار و شورای شهر آن شهرستان با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری برگزار خواهد شد .

|

این ۱۳ مدرسه با ظرفیت ۱۱۴ کلاس درس در شهرهای بجنورد ۳ مدرسه ، شیروان ۲ مدرسه ، اسفراین ۲ مدرسه ، فاروج ، جاجرم ، گرمه ، درق ، ایور و تیتکانلو هر کدام ۱ مدرسه با مساحت بیش از ۱۳ هزار مترمربع با اعتباری بیش از ۶۳۵ میلیارد ریال احداث خواهد شد که می تواند به ارتقاء استاندارد تحصیلی و ...

|

توسعه محدوده‌های شهری و کمک به اقشار فاقد مسکن سیاست اداره کل راه و شهرسازی استان است و با این کار در تلاش هستیم قیمت زمین را کاهش دهیم .

|

به دنبال شناسایی ۱۶۵ هکتار از اراضی ملی داخل حریم شهر در قالب ۳ قطعه و با عنایت به پاسخ استعلامات اخذ شده و پس از اعلام نظر مدیران دستگاه های اجرایی عضو کارگروه ، با الحاق ۱۰۰ هکتار از این اراضی به محدوده شهر موافقت شد و مقرر گردید جهت طی سایر مراحل قانونی به شورای برنامه ریزی و ...

|

نظرات کاربران