در حال بارگذاری ...

تصویب ۴۲ طرح در کارگروه تخصصی امور زیربنایی و توسعه روستایی، عشایری شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست آذربایجان غربی

بهره‌گیری از تجربه‌ سرمایه‌گذاران طرح‌های موفق باید گسترش یابد تا از هدر رفت منابع جلوگیری شود . اجرای طرح‌های عمرانی باید با رعایت برنامه زمانبندی صورت گیرد تا مشکلی در روند اجرایی آن صورت نگیرد .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، ۳۱ طرح تغییر کاربری خدماتی ، کشاورزی ، گردشگری و صنعتی و ۱۱ طرح هادی روستایی واقع در حریم شهرها در کارگروه تخصصی امور زیربنایی و توسعه روستائی ، عشایری شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست آذربایجان غربی تصویب شد .

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی در این جلسه با تاکید بر سرمایه‌گذاری و راه‌اندازی طرح‌ها بر اساس نیازمندی‌ها و شرایط استان صورت بگیرد ، گفت : در صدور مجوز برای طرح‌های صنعتی ، خدماتی و تولیدی توجه به توجیه اقتصادی باید در اولویت باشد .

یاسر رهبردین افزود : بهره‌گیری از تجربه‌ سرمایه‌گذاران طرح‌های موفق باید گسترش یابد تا از هدر رفت منابع جلوگیری شود . اجرای طرح‌های عمرانی باید با رعایت برنامه زمانبندی صورت گیرد تا مشکلی در روند اجرایی آن صورت نگیرد .

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی نیز در این جلسه بر تعیین و شناسایی حریم در راه‌اندازی تأسیسات طرح‌ها تأکید کرد و گفت : اهلیت فنی و مالی درخواست‌های مطرح شده در کارگروه و مکان‌یابی صحیح طرح‌ها در جلسات کارشناسی و فنی مورد ارزیابی قرار می‌گیرد .

سیدمحسن حمزه‌لو ، اشتغال‌آفرینی و حمایت از رونق کارآفرینی را مهم‌ترین رویکرد انتخاب طرح‌های مطرح شده در کارگروه برشمرد .




مطالب مرتبط

اراضی واگذاری در روستاهای آذربایجان‌غربی به صورت رایگان و در قالب طرح‌های جوانی جمعیت و ۹۹ ساله به متقاضیان واجد شرایط روستایی واگذار می‌شود . در مرحله نخست در سطح استان ۱۵۱ روستا با پنج هزار قطعه و در شهرستان ارومیه ۱۵ روستا با ۴۴۳ قطعه زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن ...

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، دبیر شورای عالی شهرسازی و معماری ایران در مکاتبه با استاندار ارومیه تاکید کرد تا حداکثر ظرف مدت دو ماه بازنگری طرح جامع ...

|

ساخت مسکن با هدف تامین ابتدایی ترین نیاز جامعه هدف و توسعه رفاه اجتماعی از مسائل مورد توجه بوده و که این امر با جدیت دنبال می شود .

|

اراضی واگذاری در روستاهای آذربایجان‌غربی به‌صورت رایگان و در قالب طرح‌های جوانی جمعیت و ۹۹ ساله به متقاضیان واجد شرایط روستایی واگذار می‌شود .

|

مشکلی از بابت تامین زمین برای اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن در آذربایجان غربی وجود ندارد و روند اجرای طرح های مسکن به صورت دقیق مورد رصد هستند تا بدون وقفه اجرایی گردند .

|

نظرات کاربران