در حال بارگذاری ...
  • تداوم‌ ثبت نام برای دریافت تسهیلات بانکی نوسازی بافت فرسوده در استان زنجان

    با این میزان تسهیلات بانکی متقاضیان می‌توانند در زمین خودشان اقدام به ساخت و ساز بکنند و ثبت نام برای اخذ تسهیلات خود مالکین از اواخر سال گذشته شروع شده و همچنان تداوم دارد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس اداره برنامه ریزی و مطالعات مسکن راه و شهرسازی استان زنجان گفت : زنجانی‌ها می‌توانند با مراجعه به سامانه « https://saman.mrud.ir» از تسهیلات خود مالکین استفاده کنند .

    بهزاد کردلو با اعلام این خبر که تسهیلات بانکی برای خود مالکین در قالب طرح نهضت ملی مسکن برای ساخت و ساز مسکن در استان زنجان پرداخت می‌شود ، گفت : در این میان متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه «https://saman.mrud.ir» ثبت نام کرده و با تکمیل مدارک و انتخاب بانک عامل پیگیر دریافت تسهیلات خود باشند . خود مالکین می‌توانند با داشتن پروانه ساختمانی زمین مورد نظر جهت اخذ دریافت وام اقدام کنند .

    کردلو به میزان تسهیلات خود مالکین در استان زنجان اشاره کرد و ابراز داشت : سقف تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومان و با کارمزد ۱۸ درصد و ۲۰ ساله است .

    وی پرداخت این نوع تسهیلات را فرصت بسیار طلایی برای خود مالکین اعلام کرد و گفت : با این میزان تسهیلات بانکی متقاضیان می‌توانند در زمین خودشان اقدام به ساخت و ساز بکنند و ثبت نام برای اخذ تسهیلات خود مالکین از اواخر سال گذشته شروع شده و همچنان تداوم دارد .

    رئیس اداره برنامه ریزی و مطالعات مسکن راه و شهرسازی استان زنجان ابراز داشت : افرادی که برای اخذ تسهیلات خودمالکین طی سال گذشته ثبت نام کرده بودند , در مرحله معرفی به بانک و تشکیل پرونده و اخذ تسهیلات هستند و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

    کردلو با بیان اینکه بانک‌های عامل استان در پرداخت این نوع تسهیلات همکاری دارند ، تصریح کرد : متقاضیان اگر مدارک خواسته شده از طرف بانک را در اسرع وقت تهیه و تشکیل پرونده بدهند در بخش اعتباری مشکلی نبوده و می‌توانند تسهیلات لازم را اخذ کنند و گفتنی است ، بانک عامل و شعبه آن برای دریافت تسهیلات خودمالکین از سوی متقاضیان انتخاب می‌شود . در این نوع از تسهیلات , بررسی فرم «ج» و سابقه مالکیت و استفاده از تسهیلات یارانه‌ای مطرح نیست .

    متقاضیان نوسازی مسکن در بافت‌های فرسوده زنجان از امتیاز نهضت ملی استفاده کنند

    رئیس اداره برنامه ریزی و مطالعات مسکن راه و شهرسازی استان زنجان در ادامه به پرداخت تسهیلات بافت فرسوده در استان زنجان اشاره کرد و افزود : از ۱۳ دی ماه سال گذشته سایت سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن به آدرس https://saman.mrud.ir فعال شده است و سازندگان بخش خصوصی در بافت‌های کم برخوردار و ناکارآمد شهری در استان زنجان می‌توانند برای دریافت تسهیلات بانکی اقدام کرده و در سامانه مذکور ثبت نام کنند .

    کردلو با بیان اینکه امکان استفاده از تسهیلات بانکی برای سازندگان در بافت‌های فرسوده در قالب طرح نهضت ملی مسکن فراهم شده است ، افزود : تسهیلات بافت فرسوده در زنجان ۳۵۰ میلیون تومان است که مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان با کارمزد صفر درصد بوده ؛۱۵۰ میلیون تومان بعدی هم با کارمزد ۱۸ درصد و ۵۰ میلیون تومان هم اوراق ۱۶ درصد است . پرداخت تسهیلات جهت نوسازی بافت فرسوده تنها توسط بانک مسکن انجام می‌شود .

    رئیس اداره برنامه ریزی و مطالعات مسکن راه و شهرسازی استان زنجان خاطرنشان کرد : متقاضیان نوسازی مسکن در بافت‌های فرسوده محلات هدف بازآفرینی شهری اعم از توسعه‌گران ، سازندگان و مالکان واحدهای فرسوده می‌توانند از فرصت بسیار خوب تسهیلات ویژه نهضت ملی مسکن استفاده کنند .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان زنجان ، با بیان اینکه ۵ هزار و ۵۵۸ نفر از متقاضیان نهضت ملی مسکن ...

    |

    واحدهای مسکونی نیروهای مسلح ، ذیل تفاهم نامه مابین وزارت دفاع و وزارت راه و شهرسازی و در قالب طرح نهضت ملی مسکن در استان ساخته می شود و در سایر شهرستانهای استان نیز برنامه ریزی لازم جهت تامین زمین و تعریف پروژه صورت می گیرد .

    |

    در حال حاضر در طرح نهضت ملی مسکن شهر بویین میاندشت از اراضی که معادل ۸۴ واحد مسکونی به‌صورت واگذاری گروهی تعریف شده است برای ۷۰ واحد پروانه ساختمانی اخذ و فونداسیون این واحدها به اتمام رسیده است .

    |

    از ۲۷ هزار واحد مسکونی حمایتی نزدیک به ۲۰ هزار واحد مسکونی در استان زنجان در دو سال اول دولت سیزدهم تخصیص پروژه شده‌ است و مابقی بیش از هفت هزار واحد هم در مرحله تامین زمین و تخصیص پروژه است .

    |

    ۱۳۸ پروژه به ارزش ۹ هزار و ۱۱۹ میلیارد تومان در زمینه پروژه‌های زیربنایی و روبنایی و احداث واحدهای مسکونی (۱۱ هزار و ۳۵۴ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن و مسکن مهر) در شهرهای جدید ، ۹۵ پروژه در زمینه احداث فضاهای آموزشی ، درمانی ، فرهنگی ، ورزشی در بافت‌های فرسوده به ارزش ۹۹۸ ...

    |

    نظرات کاربران