در حال بارگذاری ...

الحاق ۷۰ هکتار زمین برای طرح نهضت ملی مسکن در شهر منوجان

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی جنوب کرمان در حاشیه بازدید از پروژه های راه و شهرسازی به همراه امام جمعه و فرماندار منوجان از الحاق ۷۰ هکتار زمین برای طرح نهضت ملی مسکن در شهر منوجان خبر داد .

محمد ساردویی در حاشیه بازید از پروژه های راه و شهرسازی در شهرستان منوجان به همراهی امام جمعه و فرماندار این شهر گفت : امروز با همراهی امام جمعه و فرماندار شهرستان منوجان از پروژه های در دست اقدام این اداره کل بازدید شد از جمله زمین های الحاق شده به شهر منوجان به مساحت  ۷۰ هکتار که می توان از آن به عنوان ساخت مسکن درطرح نهضت ملی مسکن  استفاده کرد .

مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان در ادامه بازدید از پروژه های راه و شهرسازی از ساختمان ثبت احوال و استخر شنای منوجان بازدید کرد در تشریح این دو پروژه بیان کرد : ثبت احوال این شهرستان با مساحت ۴۱۵ مترمربع با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصد در حال انجام است و در صورت تامین اعتبار تا پایان سال جاری ساختمان اصلی آن به پایان می رسد و تا کنون ۱۳ هزار میلیون ریال در این خصوص هزینه شده و برای تکمیل آن ۴۰ میلیارد ریال نیاز است .

وی ادامه داد : همچنین استخر شنای شهرستان منوجان با زیربنای ۱۰۰۰ متر مربع  و پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصد در حال انجام است . که این پروزه هم در صورت تامین اعتبار تا پایان سال تکمیل خواهد شد و تا کنون ۲۰ میلیارد ریال هزینه شده است .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان در حاشیه بازدید از پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن با مثبت ارزیابی کردن وضعیت مسکن ملی در جنوب ...

|

با تلاش‌های بعمل آمده ۳۰ هکتار زمین در یک مکان مناسب مشخص شده است و مراحل نهایی تایید برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن را طی می کند که در این رابطه جلسات کمیته کارشناسی و چندین جلسه شورای مسکن شهرستان برگزار شده است .

|

در روستای طغرود قم نیز ۲۰۰ هکتار جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن و خانه‌دارشدن افراد بومی منطقه در اختیار راه و شهرسازی استان قرار گرفته است . ۲۸۴ هکتار نیز در شهر جعفریه برای احداث واحدهای مسکونی نهضت ملی مسکن استان قم اختصاص یافت .

|

در نشست‌های امسال که به صورت فصلی برگزار می‌شود ، استان‌های کشور به ۵ منطقه تقسیم شده‌اند که در مرحله اول از مدیران ۷ استان منطقه یک کشور دعوت شده که برای هم‌فکری و هم‌افزایی در خصوص تأمین زمین و سایر موضوعات مربوط به حوزه املاک و حقوقی در سازمان ملی زمین و مسکن حضور یابند .

|

امسال علاوه بر تامین زمین با حداکثر ظرفیت ، وظیفه آماده‌سازی و طراحی زمین‌های طرح نهضت ملی مسکن را نیز با حداکثر توان به پیش می‌بریم .

|

نظرات کاربران