در حال بارگذاری ...
  • متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن مراقب پیامک‌های جعلی باشند

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاونت مسکن و ساختمان طی اطلاعیه ای از متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در خواست کرد تا از باز کردن هرگونه پیامک دریافتی از شماره های شخصی با موضوعاتی همچون واریز وجه خودداری کنند .

    در این اطلاعیه ، معاونت مسکن وزارت راه و شهرسازی از هموطنان خواسته است با توجه به اینکه در برخی استان‌های کشور پیامک واریز وجه از شماره‌های ناشناس به متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن ارسال شده که محتمل بر کلاهبرداری از متقاضیان و بروز نارضایتی و عدم اطمینان مردم به دستگاه اجرایی است ، مراقب این پیام‌ها باشند . 

    همچنین در بخش دیگری از این اطلاعیه تاکید شده است که متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن ، لازم است آگاه باشند که هرگونه پیامک دریافتی از شماره های شخصی با موضوعاتی همچون واریز وجه ، جعلی و به قصد کلاهبرداری و سرقت اطلاعات حساب آنها بوده و لازم است متقاضیان از باز نمودن لینک های ارسالی در این پیامک ها و یا واریز وجه به شماره های اعلامی در آنها اکیداً خودداری کنند .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با اعلام عملکرد بی سابقه دولت سیزدهم در بخش مسکن ، از آمادگی وزارت راه و شهرسازی برای حمایت ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی با تأکید بر غیر قانونی بودن خرید و فروش امتیاز طرح حمایتی مسکن در هر نوع ...

    |

    مجموعه دولت تلاش کرده است تا در کنار ساخت و تکمیل واحدهای مسکونی و بهبود راه‌های دسترسی ، تامین خدمات زیربنایی و روبنایی را نیز در اولویت قرار بدهد . بنابراین فردا علاوه بر واحدهای مسکونی از یک مرکز درمانی ، مسجد و پارک نیز که توسط مجموعه وزارت راه و شهرسازی احداث شده است ...

    |

    پیرو تاکیدات مقام معظم رهبری و دولت مردمی سیزدهم مبنی بر تامین مسکن حمایتی ویژه اقشار کم برخوردار ، این مسئله امروز در اولویت کاری مجموعه راه و شهرسازی استان قرار دارد و با امیدوارم با تعامل کلیه دستگاه های مرتبط بتوانیم در تولید مسکن استان جهت ایجاد کنیم .

    |

    موظف هستیم واحدهای مسکونی با کیفیت بالا و استاندارد به مردم و متقاضیان که عمدتا از اقشار ضعیف جامعه هستند تحویل دهیم و در این موضوع هیچ بهانه ، کم‌کاری و قصور را قبول و تحمل نخواهیم کرد .

    |

    نظرات کاربران