در حال بارگذاری ...
  • رفع تصرف ۲۲ هزار و ۲۱۰ متر مربع از اراضی دولتی استان مرکزی در اردیبهشت ماه سال جاری

    طی ۳۶۰ مورد گشت یگان حفاظت این اداره کل (خودرویی – موتورسیکلت) در عملیات های جداگانه رفع تصرف ۲۲ هزار ۲۱۰ متر مربع از اراضی دولتی به ارزش ۳۰۲ هزار و ۵۰۰ میلیون ریال در نه اردیبهشت ماه سال جاری ، شامل رفع تصرفات فوری و اجرای احکام قطعی قضایی صورت پذیرفته است . 

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی از رفع تصرف ۲۲ هزار۲۱۰ متر مربع از اراضی دولتی استان به ارزش ۳۰۲ هزار و ۵۰۰ میلیون ریال در اردیبهشت ماه سال جاری ، توسط یگان حفاظت این اداره کل خبر داد .

    حمید اِنعامی بیان داشت : پرسنل فرماندهی یگان حفاظت این اداره کل ، در اردیبهشت ماه سال جاری در قالب ۵ فقره رفع تصرف فوری و ۶ مورد اجرای احکام قطعی (خلع ید ، قلع و قمع ، تخلیه) صادر شده توسط مراجع قضایی موفق به رفع تصرف از اراضی ملی شده‌اند .

    مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی افزود : طی ۳۶۰ مورد گشت یگان حفاظت این اداره کل (خودرویی – موتورسیکلت) در عملیات های جداگانه رفع تصرف ۲۲ هزار ۲۱۰ متر مربع از اراضی دولتی به ارزش ۳۰۲ هزار و ۵۰۰ میلیون ریال در نه اردیبهشت ماه سال جاری ، شامل رفع تصرفات فوری و اجرای احکام قطعی قضایی صورت پذیرفته است . در این مدت بیشترین رفع تصرفات از حیث مساحت متعلق به شهرستان کمیجان به میزان ۳۰هزار  متر مربع بوده است و شهرستان شازند باحدود ۱۰هزار متر مربع در رتبه بعدی قرار دارد .

    اِنعامی در ادامه بیان داشت : ارزش ریالی بیشترین آمار رفع تصرفات استان مرکزی مربوط به شهرستان کمیجان به ارزشی بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال بوده است و شهرستان شازند با۱۶۰میلیارد ریال در رتبه دوم قرار دارد .

    مدیر کل راه و شهرسازی استان مرکزی تصریح کرد : سامانه ارتباط مردم با یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی استان در زمینه زمین خواری با شماره ۱۶۵۶ آماده دریافت هرگونه اخبار و گزارشات مردمی در راستای مقابله با هرگونه تصرف اراضی تحت پوشش این اداره کل درسراسر استان است .




    مطالب مرتبط

    پس از اطلاع از ۲ فقره تصرف غیر قانونی با همکاری نیروهای انتظامی و با تلاش پرسنل خدوم یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان نسبت به رفع تصرف اقدام و اراضی مربوطه از چنگال متصرفان خارج شد .

    |

    رویکرد یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن پیشگیری از وقوع تعرض به اراضی دولتی است که در همین راستا و با اقدامات پیشگیرانه در اسفند ماه هیچ تعرضی در استان‌های البرز ، چهارمحال و بختیاری ، زنجان ، قم و گیلان رخ نداده است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان طرقبه و شاندیز از رفع تصرف و خلع ید اراضی دولتی این شهرستان به ارزش ۱۰  میلیارد تومان خبر ...

    |

    نیروهای یگان حفاظت در تمام استان‌های کشور و به صورت شبانه‌روزی در حال حفاظت از اراضی دولتی هستند .

    |

    با دستور مقام قضایی و با انجام ماموریت توسط همکاران در یگان حفاظت از اراضی و با همراهی دستگاه های قضایی و انتظامی به موجب اجرای حکم قضایی ، اقدام به خلع ید ، قلع و قمع و رفع تصرف شد .

    |

    نظرات کاربران