در حال بارگذاری ...
  • کلاهبرداری با ترفند واریز وجه برای طرح نهضت ملی مسکن

    متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن استان اصفهان آگاه باشند که هرگونه پیامک دریافتی از شماره‌های شخصی با موضوعاتی همچون واریز وجه ، جعلی و به قصد کلاهبرداری و سرقت اطلاعات حساب آنها بوده و ضروری است متقاضیان از باز نمودن لینک‌های ارسالی در این پیامک‌ها و یا واریز وجه به شماره‌های اعلامی در آنها اکیداً خودداری کنند .  

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان اعلام کرد : پیامک واریز وجه برای طرح نهضت ملی مسکن از شماره های شخصی کلاهبرداری بوده و متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن استان اصفهان فریب این پیامک‌ها را نخورند .

    امیر زاغیان معاون مسکن و ساختمان اداره‌ کل راه و شهرسازی استان اصفهان اظهار داشت : مطابق با اطلاعیه وزارت راه و شهرسازی ، متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن از باز کردن هرگونه پیامک دریافتی از شماره‌های شخصی با موضوعاتی همچون واریز وجه خودداری کنند .  

    وی تاکید کرد : بر این اساس متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن استان اصفهان آگاه باشند که هرگونه پیامک دریافتی از شماره‌های شخصی با موضوعاتی همچون واریز وجه ، جعلی و به قصد کلاهبرداری و سرقت اطلاعات حساب آنها بوده و ضروری است متقاضیان از باز نمودن لینک‌های ارسالی در این پیامک‌ها و یا واریز وجه به شماره‌های اعلامی در آنها اکیداً خودداری کنند .  




    مطالب مرتبط

    پیرو تاکیدات مقام معظم رهبری و دولت مردمی سیزدهم مبنی بر تامین مسکن حمایتی ویژه اقشار کم برخوردار ، این مسئله امروز در اولویت کاری مجموعه راه و شهرسازی استان قرار دارد و با امیدوارم با تعامل کلیه دستگاه های مرتبط بتوانیم در تولید مسکن استان جهت ایجاد کنیم .

    |

    این اتفاق با توجه به ناآگاهی خریداران صورت‌ می‌گیرد ، لازم به ذکر است هر ایرانی تنها یکبار می‌تواند از امکانات و تسهیلات فرم ج یا همان امتیاز دولتی مسکن و زمین استفاده کند و در صورت فروش این امتیاز را برای همیشه از دست خواهد داد .

    |

    نکته قابل تأمل در اجرای این طرح همراهی و همکاری دستگاه‌های خدمات رسان استان در بخش‌های مختلف است که امید می‌رود با تداوم مسیر خدمت رسانی به مردم شاهد اتفاقات مبارکی در این حوزه باشیم .

    |

    از متقاضیان واجد شرایط طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای بالا و زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت ، تا کنون بیش از ۶۴ هزار متقاضی تایید نهایی تجمعی (دارای ۴ شرط) شدند و از این تعداد نیز برای بالغ بر ۱۸ هزار و ۷۰۰ نفر افتتاح حساب شده است .

    |

    برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در این استان ، زمین به مساحت بیش از ۹۹۰ هکتار به محدوده ۴۳ شهر الحاق شده است . ۳۲۶.۵ هکتار زمین در حال الحاق به محدوده شهری ۱۴ شهر استان اصفهان است .

    |

    نظرات کاربران