در حال بارگذاری ...
  • ثبت‌ نام ١٢ هزار خانوار در طرح نهضت ملی مسکن شهرستان میاندوآب

    ۴١٨ خانوار از میان ثبت‌نامی‌های شهرستان میاندوآب واجد شرایط شناسایی شده‌اند . 

    ​به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، تأمین اراضی مورد نیاز برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان میاندوآب با جدیت دنبال می‌شود و ١٢ هزار خانوار در این شهرستان در نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کرده‌اند . 

    مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی در  جلسه بررسی روند پیشرفت نهضت ملی مسکن شهرستان میاندوآب اظهار داشت : ۴ هکتار از اراضی ملی داخل محدوده شهر میاندوآب برای حمایت از تولید مسکن در شهرستان میاندوآب تأمین شده و الحاق بخشی از اراضی به داخل محدوده شهری می‌تواند زیرساخت مورد نیاز برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن را فراهم کند .

    سیدمحسن حمزه‌لو با اشاره به اینکه اراضی مشخص شده برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن تعیین تکلیف می‌شود ، گفت : ۴١٨ خانوار از میان ثبت‌نامی‌های شهرستان میاندوآب واجد شرایط شناسایی شده‌اند . 




    مطالب مرتبط

    هیچ گونه کم کاری و سهل انگاری از طرف مجری طرح‌های نهضت ملی مسکن در شهر جدید گلمان پذیرفتنی نیست و این طرح‌ها باید طبق برنامه ریزی صورت گرفته اتمام و تحویل متقاضیان شوند .

    |

    در این نشست که با حضور مدیران استانی و ستادی حوزه معماری و شهرسازی ، امور اراضی و حوزه جنگل‌ها ، مراتع و آبخیزداری برگزار شد ، مشکلات اعلام شده توسط استان‌ها مورد به مورد بررسی و اقدامات لازم برای حل این مشکلات انجام شد . 

    |

    در بخش کلنگ زنی واحدهای طرح‌های نهضت ملی مسکن نیز به زودی عملیات اجرایی و ساخت ۳ هزار و ۱۰۸ واحد مسکونی در آذربایجان‌غربی آغاز می‌شود . این تعداد واحدهای آماده کلنگ زنی در ۳ شهر آذربایجان‌غربی قرار دارند و طی روزهای آینده عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود .

    |

    تمامی اراضی که به طرح نهضت ملی مسکن اختصاص یافته است با کارهای کارشناسی و همچنین مطالعات فرونشستی که در همکاری با مرکز تحقیقات انجام می‌شود به نتیجه رسیده است و در این کار شورای‌عالی شهرسازی و معماری نیز نهایت دقت و مراقبت را داشته است .

    |

    در مرحله نخست اراضی مورد نیاز برای اجرای ۴۷۵ واحد مسکونی از طرح نهضت ملی مسکن به متقاضیان تخصیص یافته است . تامین مسکن و اجرای طرح نهضت ملی در اولویت بوده و این روند با جدیت دنبال می‌شود .

    |

    نظرات کاربران