در حال بارگذاری ...
  • ثبت نام بیش از ۲۳۸ هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن استان خوزستان

    از نظر تامین زمین مطابق برنامه مشکل کمبود زمین نداریم ولی به صورت شهر به شهر در برخی شهرها کمبود داریم و در شهرهای جدید رامین و شیرین شهر تامین زمین نیز انجام شده است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان خوزستان با اعلام آغاز عملیات اجرایی ۶۱۷۹ واحد مسکونی گفت : از مجموع کل واجدین شرایط ۸۲۲۴ نفر آورده خود را واریز کرده اند .

    رضا رضایی با اعلام ثبت نام ۲۳۸ هزار و ۴۹ نفر در طرح نهضت ملی مسکن گفت : با انجام پالایش ها ۶۲۶۹۸ واجد شرایط در این طرح شناخته شده اند و متقاضیان مجرد ثبت نامی بین ۲۳ تا ۴۵ سال ۷۶۶۱ نفر اعلام شده است که از تعداد کل ثبت نامی ها ۱۴۵۹۹ نفر انصراف داده اند .

    مدیرکل راه و شهرسازی استان خوزستان با اعلام اینکه پالایش ها انجام شده است و اکنون درحال پالایش ثبت نام های جدید هستیم ، افزود : از مجموع کل واجدین شرایط تا کنون ۸۲۲۴ نفر آورده خود را واریز کرده اند .

    رضایی تعداد واحدهای مسکونی در نظر گرفته شده برای استان طی چهار سال ۲۸۰ هزار واحد مسکونی اعلام کرد و گفت : بیشترین استقبال در طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای اهواز و دزفول ثبت شده است .

    مدیرکل راه و شهرسازی استان خوزستان با اعلام اینکه تاکنون تامین زمین ۳۹۱۸۵ واحد مسکونی انجام شده است عنوان کرد : از نظر تامین زمین مطابق برنامه مشکل کمبود زمین نداریم ولی به صورت شهر به شهر در برخی شهرها کمبود داریم و در شهرهای جدید رامین و شیرین شهر تامین زمین نیز انجام شده است .

    رضایی در مورد چگونگی اجرای بیمه کیفیت واحدهای مسکونی در طرح نهضت ملی مسکن افزود : برای بیمه کیفیت واحدهای مسکونی ، بیمه مورد نظر مطابق دستور وزارتخانه به کارگزاران معرفی شده است .

    مدیرکل راه و شهرسازی استان خوزستان با اعلام اینکه عملیات اجرایی پروژه ها آغاز شده است از آغاز عملیات اجرایی۶۱۷۹ واحد مسکونی خبر داد .

    رضایی در پایان در مورد طرح مسکن مهر در استان گفت : طرح مسکن مهر در استان خوزستان کامل نشده است و از مجموع ۷۸ هزار واحد مسکن مهر قریب به ۱۶ هزار واحد از مسکن مهر به دلایل مختلفی ازجمله فاقد متقاضی بودن ، مشکلات حقوقی و اختلاف تعاونی های مسکن و کمبود سهم آورده متقاضیان تاکنون تکمیل نشده است .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید از آمادگی برای افتتاح ۲ هزار و ۵۷۰ واحد مسکونی پردیس در مهرماه امسال خبر داد .

    |

    رسیدگی به محلات بافت ناکارآمد شهری با گونه تاریخی و سکونتگاه‌های غیر رسمی در شوشتر از جمله برنامه‌های بازآفرینی شهری در این شهرستان است . یکی از مشکلات مهم در حوزه تسهیلات بافت فرسوده نداشتن سند مالکیت متقاضیان در بافت ناکارآمد شهری است .

    |

    هم اکنون بیش از ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در فرایند ساخت قرار گرفته است که بخشی از آنها تکمیل و تحویل شده و بخشی نیز در مراحل مختلف ساخت قرار دارد . در دولت سیزدهم ۱۰۰ هزار هکتار زمین برای تولید مسکن تامین شده که نیمی از آنها شهری و نیم دیگر روستایی است .

    |

    بخشی از عملکرد مجموعه وزارت راه و شهرسازی در شرکت عمران شهرهای جدید در دولت سیزدهم در تامین زمین و احداث واحدهای مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن شامل مشارکت در تهیه ، بررسی و تصویب طرح‌های توسعه شهری ، اخذ مجوزهای لازم ، تکمیل مدارک حقوقی ، تامین زیرساخت‌ها ، تامین خدمات ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رییس هیات عامل صندوق ملی مسکن با اعلام اینکه هم اکنون منابع صندوق بیش از ۱۳ هزار میلیارد تومان است ، گفت : از ابتدای دولت ...

    |

    نظرات کاربران