در حال بارگذاری ...
  • تعیین تکلیف ۹۶ درصد از متقاضیان ثبت نام شده در طرح نهضت ملی مسکن استان خراسان شمالی

    اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی در هفته گذشته ۸۹ درصد از متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در استان را تعیین تکلیف کرده بود که در این حیث توانست پیشرفت ۷ درصدی ظرف هفته جاری داشته باشد و ۹۶ درصد متقاضیان را تعیین تکلیف کند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از تعیین تکلیف ۹۶ درصد از متقاضیان ثبت نام شده در طرح نهضت ملی مسکن استان خبر داد .

    جلسه ویدئو کنفرانس بررسی وضعیت پیشرفت و اقدامات انجام شده در راستای طرح نهضت ملی مسکن با حضور مقام عالی وزارت راه و شهرسازی ، مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی ، مدیر عامل بانک مسکن استان ، معاون بنیاد مسکن استان ، معاونین اداره کل و سایر کارشناسان برگزار شد .

    بر اساس اعلام و ارزیابی صورت گرفته از سوی معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی در این جلسه ، استان خراسان شمالی همچنان جز استان های برتر کشور در موضوع تعیین تکلیف متقاضیان اجرای طرح نهضت ملی مسکن قرار دارد .

    گفتنی است اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی در هفته گذشته ۸۹ درصد از متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در استان را تعیین تکلیف کرده بود که در این حیث توانست پیشرفت ۷ درصدی ظرف هفته جاری داشته باشد و ۹۶ درصد متقاضیان را تعیین تکلیف کند .

    لازم به ذکر است هر هفته روزهای یکشنبه پیشرفت طرح نهضت ملی مسکن در استان ها توسط مقام عالی وزارت و معاونین بررسی می شود .




    مطالب مرتبط

    اکنون از ۴۱۸۹ واحد سهم بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین در طرح نهضت ملی مسکن ، بیش از ۱۱٠٠ واحد آن به بهره برداری رسیده و مابقی از ۷۵ تا ۱٠٠ پیشرفت فیزیکی داشته‌اند .

    |

    از تعداد واحدهایی که در حال ساخت هستند تاکنون ۳۱۲ هزار و ۷۳۴ واحد تکمیل و تحویل متقاضیان شده است و ۵۰۴ هزار و ۲۵۳ واحد در دست اجراست .

    |

    تسریع در اهدای زمین به منظور مردمی‌سازی ساخت مسکن در سال جاری حائز اهمیت است و با توجه به شناسایی اراضی مستعد برای واگذاری به متقاضیان امسال واگذاری زمین به متقاضیان سرعت بیشتری بگیرد که انتطار می‌رود تا تمامی معاونت‌ها بر انجام آن اهتمام داشته باشند .

    |

    در اجرای طرح های حمایتی مسکن به صورت پیمانکاری و انبوه سازی ، افزون بر ۲۴ هزار واحد مسکونی در استان اصفهان در حال ساخت است .

    |

    واحدهای این مجموعه در پلاک‌های ۳۲۰ تا ۴۰۰ متری ساخته خواهند شد . ساختمان‌ها به صورت سه‌طبقه حیاط‌دار طراحی شده و در هر طبقه دو واحد مستقر می‌شود .

    |

    نظرات کاربران