در حال بارگذاری ...
  • افتتاح ساختمان کتابخانه ولیعصر(عج) شهر داورزن در شهرستان سبزوار

    عملیات اجرایی احداث کتابخانه عمومی شهرستان داورزن توسط اداره کل راه و شهرسازی استان به عنوان مجری پروژه های ساختمانهای عمومی و دولتی در زمینی به مساحت حدود ۶۴۰ مترمربع و با زیربنای ۲۲۰ مترمربع انجام و برای ساخت و تجهیز آن بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال هزینه شده است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی از افتتاح ساختمان کتابخانه ولیعصر(عج) شهرستان داورزن خبر داد .

    محمد ذاکری گفت : آئین افتتاح ساختمان کتابخانه عمومی ولیعصر (عج) شهرستان داورزن با حضور یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی ، معاونین استاندار ، فرماندار شهرستان داورزن ، معاونین اداره کل راه و شهرسازی استان ، مدیرکل کتابخانه های عمومی و همچنین جمعی از مدیران استانی و شهرستانی برگزار شد .

    وی با بیان اینکه جهت احداث کتابخانه عمومی شهرستان داورزن بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است ؛ ادامه داد : عملیات اجرایی احداث کتابخانه عمومی شهرستان داورزن توسط اداره کل راه و شهرسازی استان به عنوان مجری پروژه های ساختمان های عمومی و دولتی در زمینی به مساحت حدود ۶۴۰ مترمربع و با زیربنای ۲۲۰ مترمربع انجام و برای ساخت و تجهیز آن بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال هزینه شده است .

    وی همچنین اظهار کرد : با عنایت به اینکه ساختمان پیشین این کتابخانه به صورت امانی در اختیار اداره کل کتابخانه های عمومی استان بوده است با احداث ساختمان جدید، کتابخانه به این مکان منتقل شد .




    مطالب مرتبط

    این پروژه‌ها در محورهای مختلفی شامل احداث و ارتقا شبکه زیرساختی ، ارتقا وضعیت اجتماعی و کاهش آسیب‌های اجتماعی ، احداث و توسعه امکانات و خدمات روبنایی ، بهسازی ، نوسازی ، مرمت و مقاوم‌سازی مسکن و اسکان مجدد ، ارتقا وضعیت اقتصادی و تهیه طرح‌های پیشگیرانه برای جلوگیری از ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی در همراهی مدیر کل دفتر امور نظارت عالی فنی پروژه های سازمان ملی زمین و مسکن در جریان ...

    |

    با توجه به اهمیت سرعت‌بخشی به اجرای طرح نهضت ملی مسکن ، موضوع آماده‌سازی اراضی طرح در این شهرستان مطرح و بررسی شد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی ، از اقدامات موثر وزارت راه و شهرسازی برای کنترل و مهار تلاطم در بازار زمین ، مسکن و اجاره ...

    |

    تعامل و مشارکت سازمان‌ها ، ادارات و نهادهای مرتبط با بازآفرینی شهری در این زمینه بسیار اثرگذار است . در خراسان رضوی تعداد ۲۹۶ هزار و ۶۸۴ واحد مسکونی غیرمقاوم وجود دارد و شهر مشهد با نوسازی بیش از ۲۱ هزار واحد از شهرهای پیشرو در نوسازی بافت فرسوده به شمار می‌رود .

    |

    نظرات کاربران