در حال بارگذاری ...
  • توجه جدی به ضوابط و آئین نامه‌ها در ساخت و سازها باید مد نظر قرار گیرد

    نظارت مداوم و دقیق بر اجرا و ساخت و ساز مورد توجه باشد که امید می‌رود امعان نظر ویژه جامعه مهندسین کشور را در پی داشته باشد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت : در ساخت و سازها توجه جدی به ضوابط و آئین نامه‌ها و مقررات ملی ساختمان در استان زنجان مد نظر قرار گیرد .

    مسعود بیات‌منش با نوشتن پیامی یاد و خاطره جان‌باختگان زلزله رود بار و منجیل در ۳۱ خرداد سال ۶۹ را گرامی داشت .

    در بخشی از این پیام آمده است : تقویم بار دیگر ورق خورد و با آخرین روز از فصل بهار که یادآور پاییزی ترین روز شهرستان طارم و استان زنجان در سال ۶۹ بود ، رسید .

    چه بسیار مردمان روشن ضمیر سرزمین زیتون و انار که شب ، خسته از کار روزانه سر بر بالین گذاشته ولی آواری مهیب فرصت بیدار شدن را از آنها گرفت .

    مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان ، در ادامه این پیام آورده است : آنچه باید از مرور این اتفاق تلخ آموخت این است که در ساخت و سازها توجه جدی به ضوابط و آئین نامه‌ها و مقررات ملی ساختمان مورد تاکید قرار گیرد .

    بیات منش تاکید کرد : همچنین نظارت مداوم و دقیق بر اجرا و ساخت و ساز مورد توجه باشد که امید می‌رود امعان نظر ویژه جامعه مهندسین کشور را در پی داشته باشد .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت : تلاش می‌کنیم تا از تمام ظرفیت وزارتخانه برای کاهش قیمت تمام شده پروژه های نهضت ملی ...

    |

    ساکنان این محلات باید توانمند شوند . تأمین زیرساخت‌ها و خدمات آموزشی ، بهداشتی ، فرهنگی و ورزشی باید با همکاری دستگاه‌های اجرایی در محلات هدف بازآفرینی مورد توجه قرار گیرد . اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان این موضوع را دنبال می‌کند تا این خدمات در محلات هدف تأمین شود و ...

    |

    با برگزاری این نمایشگاه شاهد ارتقا کیفیت ساخت و ساز مسکن و شناسایی محصولات متنوع خواهیم بود . برگزاری این نمایشگاه باعث ایجاد رقابت شده و در ساخت و سازهای مسکن به کیفیت بسیار توجه می‌شود .

    |

    دو هزار و ۵۰۰ واحد در قالب طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان قیدار احداث می‌شود که در این میان پیش بینی می‌کنیم با تأمین ۵۰ هکتار زمین تمام درخواست‌های متقاضیان جوانی جمعیت و ایثارگران هم پوشش داده شود .

    |

    از ۲۷ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن بخش حمایتی ، تنها ۷ هزار نفر تعیین تکلیف نشده بودند و تک واریزی داشتند که از این تعداد به ۳ هزار و ۳۰۰ نفر در ثمین سه طی هفته‌های گذشته پیامک ارسال شد چرا که این تعداد در اولویت هستند .

    |

    نظرات کاربران