در حال بارگذاری ...

متقاضیان تأیید شده در طرح نهضت ملی مسکن استان تهران سریعاً افتتاح حساب کنند

متقاضیان تا ۲۵ تیر ماه فرصت دارند نسبت به این موضوع و انجام امور بانکی اقدام کنند .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از ارسال پیامک افتتاح حساب ظرف هفته اخیر به متقاضیان خبر داد .

خلیل محبت خواه از متقاضیان تأیید شده استان تهران خواست تا بلافاصله پس از دریافت پیامک ، اقدامات لازم نسبت به افتتاح حساب را انجام دهند .

محبت خواه گفت : متقاضیان تا ۲۵ تیر ماه فرصت دارند نسبت به این موضوع و انجام امور بانکی اقدام کنند .

وی همچنین گفت : آن دسته از شهروندان استان تهران که موفق به ثبت نام در نهضت ملی مسکن نشده اند نگران نباشند ، با برنامه ریزی وزارت راه و شهرسازی مجدداً سامانه باز خواهد شد .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران از اجرای ۲۶۵۴ واحد مسکن حمایتی در شهرهای دماوند ، ملارد ، رباط کریم و اسلامشهر خبر داد ...

|

۱۸۴۲ واحد را در برنامه افتتاح اردیبهشت ماه قرار داده‌ایم که شامل ۲۰۰ واحد مسکن ملی در شهرستان اسلامشهر ، ۳۰۸ واحد در رباط‌کریم ، ۵۰۴ واحد در شهریار، ۶۳۰ واحد در پاکدشت و ۲۰۰ واحد پروژه محک ۶ شهرستان دماوند است .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از الحاق ۷۴۹ هکتار از اراضی دولتی به بافت روستایی هفت شهر استان خبر داد .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از تامین ۳۰۰ هکتار زمین جهت قانون جهش تولید مسکن در شهرستان دماوند خبر داد و گفت : به دلیل ...

|

بانک ها برای افزایش رشد ساخت و ساز و به جریان افتادن بیشتر جریان تولید باید الویت بیشتری در این خصوص نسبت به اعطای تسهیلات داشته باشند .

|

نظرات کاربران