در حال بارگذاری ...

تمامی معاملات مسکن باید در سامانه املاک و اسکان ثبت و واجد کد رهگیری شود

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت : لازم است از این به بعد تمامی معاملات مسکن باید در سامانه املاک و اسکان ثبت و واجد کد رهگیری شود .

خلیل محبت خواه بیان کرد : تکمیل اطلاعات در سامانه املاک و اسکان این امکان را به وزارت راه و شهرسازی می دهد که املاک مسکونی متعلق به چه کسی است و چه شرایطی دارد .

وی تصریح کرد : ثبت اطلاعات در سامانه املاک و اسکان همچنین این امکان را به وزارت راه و شهرسازی می دهد که املاک مسکونی با چه قیمتی می تواند اجاره و یا خرید و فروش شود .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس اداره بازرسی ، ارزیابی عملکرد و حقوق شهروندان اداره کل راه و شهرسازی استان تهران از پاسخگویی به ابهامات ، سوالات و ...

|

سامانه املاک و اسکان ظرفیت بسیار خوبی برای برنامه ریزی و سیاستگذاری‌های آینده کشور باتوجه به اطلاعات ثبت شده هر خانوار دارد که از سوداگری مسکن جلوگیری و خدمات رسانی را تسهیل می کند .

|

متقاضیان می‌بایست از پاسخگویی به تلفن‌ها در این خصوص خودداری کرده و موارد هویتی یا سامانه ای و پروفایل خود را به شیادان اطلاع نداده و در این زمینه مراقبت کنند .

|

موارد گزارش شده مربوط به شش شهر تهران ، دماوند ، پردیس ، رباط‌کریم ، ملارد و اسلام‌شهر بوده است .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران از اجرای ۲۶۵۴ واحد مسکن حمایتی در شهرهای دماوند ، ملارد ، رباط کریم و اسلامشهر خبر داد ...

|

نظرات کاربران