در حال بارگذاری ...

سه هزار میلیارد تومان رفع تصرف و مبارزه با زمین خواری در استان تهران طی فصل بهار

هروندان با مشاهده هر گونه تصرف مراتب را به شماره یگان حفاظت اراضی (۱۶۵۶) اعلام کنند و ظرف مدت ۲۴ ساعت اقدام قانونی لازم صورت خواهد پذیرفت .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از سه هزار میلیارد تومان رفع تصرف و مبارزه با زمین خواری در سه ماهه سال جاری توسط اداره کل راه و شهرسازی استان تهران خبر داد .

خلیل محبت خواه مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت : با اجرای احکام قضایی و رفع تصرف فوری توسط یگان حفاظت این اداره کل و اداره حقوقی و تلاش همکاران در شهرهای استان تهران در سه ماهه امسال (۱۷ مورد) رفع تصرف داشته ایم که شامل ۸۹ اجرای حکم قضایی و ۸۲ مورد رفع تصرف فوری بوده است .

وی مساحت اراضی ملی و دولتی رفع تصرف شده را بالغ بر ۳۵ هکتار اعلام کرد و گفت : شهروندان با مشاهده هر گونه تصرف مراتب را به شماره یگان حفاظت اراضی (۱۶۵۶) اعلام کنند و ظرف مدت ۲۴ ساعت اقدام قانونی لازم صورت خواهد پذیرفت .




مطالب مرتبط

موارد گزارش شده مربوط به شش شهر تهران ، دماوند ، پردیس ، رباط‌کریم ، ملارد و اسلام‌شهر بوده است .

|

شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و زمین خواری با شماره تلفن ثابت به شماره ۰۵۱۳۷۶۵۰۱۷۹ و سامانه تلفن گویای ۴ رقمی ۱۶۵۶ تماس بگیرند و هرگونه دخل و تصرف و یا تعرض و دخالت در اراضی ملی و دولتی را به یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی خراسان‌رضوی اعلام کنند .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، فرمانده یگان حفاظت اراضی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران از رفع ۴۴۴ فقره تصرف ظرف ده ماه سال جاری در استان خبر داد . ...

|

۴۷۸ اقدام رفع تصرف با حکم قضایی و یا رفع تصرف فوری که منجر به آزادسازی یک میلیون متر مربع از اراضی ملی شده است ، یک اقدام همه روزه و گاه شبانه روزی توسط همکارانم بوده است .

|

متقاضیان می‌بایست از پاسخگویی به تلفن‌ها در این خصوص خودداری کرده و موارد هویتی یا سامانه ای و پروفایل خود را به شیادان اطلاع نداده و در این زمینه مراقبت کنند .

|

نظرات کاربران