در حال بارگذاری ...
  • انعقاد قرارداد ساخت ۳۶۶۵ واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهر جدید عالیشهر

    تعداد ثبت‌نامی‌های ما در طرح نهضت ملی مسکن در نایبند و چاه ‌مبارک ۱۵۷۰ نفر بوده است که از این تعداد ۳۸۵ نفر حائز شرایط تشخیص داده شدند و ۳۵۳ نفر هم تائید نهایی شدند که از این تعداد ۲۴۱ متقاضی افتتاح حساب خود را انجام داده‌اند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید عالیشهر اعلام کرد : قرارداد ساخت ۳۶۶۵ واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید عالیشهر آماده است و طی هفته جاری منعقد می‌شود .

    جهانبخش تل اشکی درباره آخرین وضعیت اجرای طرح نهضت ملی مسکن در عالیشهر در استان بوشهر ، گفت : میزان ثبت نام در طرح نهضت ملی مسکن در عالیشهر ۱۶ هزار و ۹۲۰ مورد بوده که پس از پالایش اولیه ۴۰۰۶ نفر حائز شرایط تشخیص داده شدند و ۳۸۱۱ نفر هم تائید نهایی شدند که از این تعداد ۳۷۰۴ نفر افتتاح حساب را انجام داده‌اند .

    وی با بیان اینکه تعداد پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهر جدید عالیشهر ۳۴۵۰ واحد مسکونی است ، افزود : تعداد متقاضیان موثر طرح هم ، یعنی کسانی که واریز وجه اولیه ۴۰ میلیون تومانی را انجام داده‌اند ، ۱۵۶۱ نفر است .

    مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید عالیشهر درباره آمار مذکور در شهر نایبند هم عنوان کرد : تعداد ثبت‌نامی‌های ما در طرح نهضت ملی مسکن در نایبند و چاه ‌مبارک ۱۵۷۰ نفر بوده است که از این تعداد ۳۸۵ نفر حائز شرایط تشخیص داده شدند و ۳۵۳ نفر هم تائید نهایی شدند که از این تعداد ۲۴۱ متقاضی افتتاح حساب خود را انجام داده‌اند . با بنیاد مسکن تفاهمنامه ساخت ۲۴۰ واحد مسکونی را منعقد کرده بودیم که بنیاد با توجه به اینکه به لحاظ نیروی انسانی در این منطقه با مشکل روبه‌رو شده بود ، اعلام انصراف داد و ما هم که قبلا برای ساخت ۳۵۰ واحد مسکونی با قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) توافق کرده بودیم، ساخت این تعداد واحد مسکونی را هم به این قرارگاه واگذار کردیم و در مجموع کار ساخت و تحویل ۷۹۰ واحد مسکونی را بر عهده گرفته است و قرار بر این است که در این هفته قرارداد آن منعقد شود .

    وی با اشاره به فاصله ۲۳ کیلومتری شهر جدید عالیشهر از بوشهر ، گفت : کل سهمیه شهر عالیشهر در طرح نهضت ملی مسکن ۶۰۰۰ واحد است و چون زمین مناسب برای اجرای طرح در بوشهر و خارک وجود نداشت ، سهمیه آنها هم در عالیشهر اجرایی می‌شود و خوشبختانه زمین به اندازه کافی برای اجرای طرح وجود دارد .

    مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید عالیشهر با اشاره به پائین بودن قیمت ساخت مسکن در این شهر ، از عدم تمایل بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری در حوزه مسکن در آن سخن گفت و یادآور شد : به همین خاطر حدود ۷۵۰ واحد را بنیاد مسکن می‌سازد و ۲۶۳۵ واحد را هم شرکت رسا می‌سازد. در مجموع هم‌اکنون قرارداد ساخت ۳۶۶۵ واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید عالیشهر آماده است و طی هفته جاری منعقد می‌شود .




    مطالب مرتبط

    با تلاش‌های بعمل آمده ۳۰ هکتار زمین در یک مکان مناسب مشخص شده است و مراحل نهایی تایید برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن را طی می کند که در این رابطه جلسات کمیته کارشناسی و چندین جلسه شورای مسکن شهرستان برگزار شده است .

    |

    در روستای طغرود قم نیز ۲۰۰ هکتار جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن و خانه‌دارشدن افراد بومی منطقه در اختیار راه و شهرسازی استان قرار گرفته است . ۲۸۴ هکتار نیز در شهر جعفریه برای احداث واحدهای مسکونی نهضت ملی مسکن استان قم اختصاص یافت .

    |

    در نشست‌های امسال که به صورت فصلی برگزار می‌شود ، استان‌های کشور به ۵ منطقه تقسیم شده‌اند که در مرحله اول از مدیران ۷ استان منطقه یک کشور دعوت شده که برای هم‌فکری و هم‌افزایی در خصوص تأمین زمین و سایر موضوعات مربوط به حوزه املاک و حقوقی در سازمان ملی زمین و مسکن حضور یابند .

    |

    امسال علاوه بر تامین زمین با حداکثر ظرفیت ، وظیفه آماده‌سازی و طراحی زمین‌های طرح نهضت ملی مسکن را نیز با حداکثر توان به پیش می‌بریم .

    |

    شهر نجف آباد ، با حدود ۲۷۵ هزار نفر جمعیت ، در ۳۹ کیلومتری اصفهان قرار دارد .

    |

    نظرات کاربران