در حال بارگذاری ...
  • انجام ثبت‌نام‌ های جدید طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای دارای ظرفیت

    با توجه به اینکه بعد از اتمام مهلت مقرر زمانی برای تعیین تکلیف متقاضیان قبلی و احصا و تدقیق ظرفیت ثبت‌نام بر اساس استعداد اراضی موجود لازم است بازگشایی سامانه برای ثبت‌نام مجدد بعداز تعیین تکلیف متقاضیان قبلی و احصا و تدقیق ظرفیت ثبت‌نام بر اساس استعداد اراضی موجود انجام شود .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاونت مسکن و ساختمان از ثبت‌نام متقاضیان جدید بعد از تعیین تکلیف متقاضیان قبلی و شناسایی و تدقیق ظرفیت ثبت‌نام بر اساس استعداد اراضی موجود خبر داد و اعلام کرد : در شهرهایی که دارای ظرفیت هستند ثبت‌نام متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن انجام می‌شود .

    معاونت مسکن و ساختمان طی درخواستی از وزیر راه و شهرسازی خواستار بازگشایی برخی از شهرها که ظرفیت ثبت‌نام آنها تکمیل نشده است بعد از اتمام پالایش و پس از تعیین‌تکلیف متقاضیان قبلی و احصا و تدقیق ظرفیت ثبت‌نام بر اساس استعداد اراضی موجود شد .

    بر این اساس در جلسه شورای مسکن روز یکشنبه ۵ تیر مقرر شد تا ادارات کل راه و شهرسازی استانی تا قبل از ۱۵ تیرماه نسبت به تعیین‌تکلیف متقاضیان ثبت‌نامی نهضت ملی مسکن در سامانه اقدام کنند . همچنین مقرر شد بعد از پالایش و تعیین تکلیف متقاضیان در صورت وجود ظرفیت مازاد در اراضی تخصیصی به نهضت ملی مسکن و اراضی جدید احصا شده از سوی استان و بعد از اعلام ظرفیت واحد مسکونی قابل احداث بر روی اراضی مذکور به معاونت مسکن و ساختمان ، فاز جدید ثبت‌نام بر اساس ظرفیت اراضی مذکور و با فراخوان عمومی به صورت بر خط از طریق سامانه آغاز شود .

    معاونت مسکن و ساختمان در درخواست خود از وزیر راه و شهرسازی تاکید کرده است : با توجه به اینکه بعد از اتمام مهلت مقرر زمانی برای تعیین تکلیف متقاضیان قبلی و احصا و تدقیق ظرفیت ثبت‌نام بر اساس استعداد اراضی موجود لازم است بازگشایی سامانه برای ثبت‌نام مجدد بعداز تعیین تکلیف متقاضیان قبلی و احصا و تدقیق ظرفیت ثبت‌نام بر اساس استعداد اراضی موجود انجام شود .




    مطالب مرتبط

    پیرو تاکیدات مقام معظم رهبری و دولت مردمی سیزدهم مبنی بر تامین مسکن حمایتی ویژه اقشار کم برخوردار ، این مسئله امروز در اولویت کاری مجموعه راه و شهرسازی استان قرار دارد و با امیدوارم با تعامل کلیه دستگاه های مرتبط بتوانیم در تولید مسکن استان جهت ایجاد کنیم .

    |

    موظف هستیم واحدهای مسکونی با کیفیت بالا و استاندارد به مردم و متقاضیان که عمدتا از اقشار ضعیف جامعه هستند تحویل دهیم و در این موضوع هیچ بهانه ، کم‌کاری و قصور را قبول و تحمل نخواهیم کرد .

    |

    تامین زمین برای ۱۷ هزار و ۶۱۹ واحد به وسعت ۲۰۶ هکتار انجام شده و شاهد کمبود ۱۳۰ هکتاری زمین جهت احداث حدود ۱۱ هزار واحد دیگر هستیم ؛ البته براساس توافق صورت گرفته با سایر دستگاه ها از جمله جهاد کشاورزی ، کمیته امداد ، سپاه ، منابع طبیعی و آبخیزداری و ... ، ۱۹۸ هکتار زمین برای طرح ...

    |

    در شهر جدید فولادشهر افزون بر ۶۸ هزار نفر برای طرح نهضت ملی مسکن این شهر ثبت نام کردند و در حال حاضر برای افزون بر ۱۲ هزار و ۶۰۰ واحد با سازندگان انعقاد قرارداد و برای بالغ بر هفت هزار و ۶۰۰ واحد پروانه ساختمانی اخذ شده است .

    |

    خوشبختانه بانک مسکن در استان خوزستان همکاری و تعامل بسیار خوبی را در بحث اجرای طرح های ساخت مسکن و ارائه تسهیلات به طرح نهضت ملی مسکن در استان دارند . در این جلسه همچنین موارد مربوط به رفع مشکل برخی پروژه های مسکن مهر در برخی از شهرستانها مطرح و برای رفع مشکلات تصمیم گیری شد .

    |

    نظرات کاربران