در حال بارگذاری ...
  • احداث ۴۰ هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در آذربایجان‌غربی

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت : عملیات اجرایی بیش از ۴۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در این استان آغاز شده و زمین مورد نیاز برای اجرای این طرح تأمین شده است .

    سیدمحسن حمزه‌لو با بیان اینکه باید کیفیت زندگی مردم و تحقق خانه‌دار شدن خانوارها با اجرای طرح نهضت ملی مسکن ارتقا یابد ، گفت : این روند در آذربایجان‌غربی با تأمین اراضی مورد نیاز با جدیت دنبال می‌شود . سهمیه آذربایجان‌غربی از طرح نهضت ملی مسکن حدود ۱۸۰ هزار واحد است که مانعی از بابت تامین زمین وجود ندارد .

    گفتنی است بررسی راهکارهای گسترش خدمات عمومی در فضاهای شهری و بررسی آخرین وضعیت اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان از مباحث مطرح شده در این جلسه بود .

    جلسه بررسی مباحث و مشکلات شهرسازی ، طرح‌های جامع و تفصیلی با حضور معاون عمرانی وزیر کشور و اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری شهرهای جنوب استان برگزار و مباحثی در خصوص ارزیابی پیشرفت طرح نهضت ملی مسکن در استان مطرح شد .




    مطالب مرتبط

    اراضی واگذاری در روستاهای آذربایجان‌غربی به صورت رایگان و در قالب طرح‌های جوانی جمعیت و ۹۹ ساله به متقاضیان واجد شرایط روستایی واگذار می‌شود . در مرحله نخست در سطح استان ۱۵۱ روستا با پنج هزار قطعه و در شهرستان ارومیه ۱۵ روستا با ۴۴۳ قطعه زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت : مسکن در سبد معیشتی اقشار مختلف مردم ، مهمترین نیاز و تأمین مسکن در جامعه دغدغه ...

    |

    سهمیه آذربایجان‌غربی از ساخت مسکن در طرح نهضت ملی احداث ۲۰۳ هزار واحد مسکونی است که این مساله با تلاش جهادی همکاران اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی با جدیت دنبال می‌شود .

    |

    تامین زمین برای کارکنان دستگاهای دولتی در قالب طرح نهضت ملی مسکن و واگذاری به متقاضیان واجد شرایط در دستگاه‌های اجرایی با توجه به ظرفیت‌های اراضی موجود در اولویت کاری بوده و تمامی ظرفیت های خانه دار شدن آحاد مردم به خصوص کارکنان دولت فراهم شده است .

    |

    این پروژه در یک‌هزار و ۷۵۰ قطعه زمین به مساحت ۱۵ هکتار احداث خواهد شد که با شروع این عملیات در حقیقت شروع آماده‌سازی ۴۵۰ هکتار از زمین‌های این پروژه آغاز شده که در مجموع پروژه‌های آماده‌سازی در استان بوشهر به ۶۵۰ هکتار زمین رسید .

    |

    نظرات کاربران