در حال بارگذاری ...
  • برگزاری جلسه معاونین عمرانی فرمانداری‌های استان تهران با هدف سرعت بخشی به طرح نهضت ملی مسکن

    اداره کل امور شهری و شوراهای استان تهران در این خصوص برنامه ریزی واحدی با تعیین جداول و زمان بندی های مشخص داشته و تاکنون چندین جلسه مختص شهرداران برگزار کرده است که اخیرا نیز جلسه ای با حضور معاونین عمرانی شهرداری ها برگزار شده است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان تهران از حرکت منسجم شهرداری‌ها و فرمانداری‌های استان تهران برای پیوستن به طرح نهضت ملی مسکن خبر داد .

    امیر حسین آزاد دوار از دستور محسن منصوری استاندار تهران برای اجماع ۴۸ شهرداری استان تهران جهت طرح نهضت ملی مسکن خبر داد و گفت : دستور استاندار مبنی بر مدیریت این موضوع توسط معاونین عمرانی فرمانداری ها و حرکت در مسیر این طرح توسط شهرداران در قسمت آورده زمین شهرداری ها و جلب موافقت سرمایه گذاران حوزه شهری بوده است .

    وی افزود : اداره کل امور شهری و شوراهای استان تهران در این خصوص برنامه ریزی واحدی با تعیین جداول و زمان بندی های مشخص داشته و تاکنون چندین جلسه مختص شهرداران برگزار کرده است که اخیرا نیز جلسه ای با حضور معاونین عمرانی شهرداری ها برگزار شده است .

    آزاد دوار در پایان از تامین زمین شهرداری ها به میزان ۱۲۰ هزار واحد مسکونی جهت طرح نهضت ملی مسکن استان تهران خبر داد و گفت : این اراضی در شورای مسکن شهرستان ها و کمیسیون های تخصصی معاونت شهرسازی و معماری و کارگروه تامین زمین راه و شهرسازی استان تهران جهت تدقیق و بررسی و بارگذاری واحدهای مسکونی و نهایی خواهد شد . 




    مطالب مرتبط

    از ۱۹۰۳۷۳ متقاضی تایید نهایی شده نهضت ملی مسکن تاکنون برای ۱۱۹۶۰۲ متقاضی افتتاح حساب انجام شده و به پروژه های مسکن تهران متصل شده اند که شامل پروژه های اداره کل راه و شهرسازی ، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و شهرهای جدید پرند و پردیس می‌شود .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست معاونت شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان تهران با اشاره به تشکیل ششمین جلسه کارگروه امورزیربنایی استان ...

    |

    حداکثر جمعیت پذیری این زمین با در نظر گرفتن نقشه‌های معماری و شهرسازی ۱۲۶ هزار نفر بوده و برای ۳۷ هزار واحد مسکن ملی برنامه ریزی شده است .

    |

    وزارت راه و شهرسازی تاکنون ۶۵ هکتار در شهر گمیشان و بیش از هفت هکتار زمین در شهر سیمین شهر را برای احداث پروژه‌های نهضت ملی مسکن به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تخصیص داده است .

    |

    پیرو تاکیدات مقام معظم رهبری و دولت مردمی سیزدهم مبنی بر تامین مسکن حمایتی ویژه اقشار کم برخوردار ، این مسئله امروز در اولویت کاری مجموعه راه و شهرسازی استان قرار دارد و با امیدوارم با تعامل کلیه دستگاه های مرتبط بتوانیم در تولید مسکن استان جهت ایجاد کنیم .

    |

    نظرات کاربران