در حال بارگذاری ...

ساخت ۴ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان اشنویه

از مجموع سهمیه نهضت ملی مسکن در شهرستان اشنویه ۲۸۰ واحد برای شهر نالوس و ۳ هزار و ۷۲۰ واحد برای شهر اشنویه لحاظ شده است .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت : احداث ۴ هزار واحد ، سهم شهرستان اشنویه از طرح نهضت ملی مسکن است و اراضی مورد نیاز برای اجرای این طرح فراهم است .

سید محسن حمزه لو در بازدید از طرح نهضت ملی مسکن شهرستان اشنویه ، افزود : اراضی مورد نیاز طرح نهضت ملی مسکن شهرستان اشنویه از طریق تغییر کاربری اراضی ، الحاق به محدوده و استفاده از اراضی ملی در حال تامین بوده تا اجرای نهضت ملی مسکن در شهرستان اشنویه شتاب بگیرد .

وی ادامه داد : در شهرستان اشنویه سه هزار ۸۶۷ ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد یک هزار ۱۳۴ نفر واجد شرایط هستند .

حمزه لو تأکید کرد : از مجموع سهمیه نهضت ملی مسکن در شهرستان اشنویه ۲۸۰ واحد برای شهر نالوس و ۳ هزار و ۷۲۰ واحد برای شهر اشنویه لحاظ شده است . از تعداد کل واجدان شرایط طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان اشنویه ۹۱ نفر نیز نسبت به واریز وجه اقدام کرده اند .




مطالب مرتبط

اراضی واگذاری در روستاهای آذربایجان‌غربی به صورت رایگان و در قالب طرح‌های جوانی جمعیت و ۹۹ ساله به متقاضیان واجد شرایط روستایی واگذار می‌شود . در مرحله نخست در سطح استان ۱۵۱ روستا با پنج هزار قطعه و در شهرستان ارومیه ۱۵ روستا با ۴۴۳ قطعه زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن ...

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت : مسکن در سبد معیشتی اقشار مختلف مردم ، مهمترین نیاز و تأمین مسکن در جامعه دغدغه ...

|

سهمیه آذربایجان‌غربی از ساخت مسکن در طرح نهضت ملی احداث ۲۰۳ هزار واحد مسکونی است که این مساله با تلاش جهادی همکاران اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی با جدیت دنبال می‌شود .

|

تامین زمین برای کارکنان دستگاهای دولتی در قالب طرح نهضت ملی مسکن و واگذاری به متقاضیان واجد شرایط در دستگاه‌های اجرایی با توجه به ظرفیت‌های اراضی موجود در اولویت کاری بوده و تمامی ظرفیت های خانه دار شدن آحاد مردم به خصوص کارکنان دولت فراهم شده است .

|

واحدهای مسکونی نیروهای مسلح ، ذیل تفاهم نامه مابین وزارت دفاع و وزارت راه و شهرسازی و در قالب طرح نهضت ملی مسکن در استان ساخته می شود و در سایر شهرستانهای استان نیز برنامه ریزی لازم جهت تامین زمین و تعریف پروژه صورت می گیرد .

|

نظرات کاربران