در حال بارگذاری ...
  • برگزاری آزمون صلاحیت طراحی معماری در ۱۲۳ حوزه امتحانی سراسر کشور

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان از برگزاری آزمون صلاحیت طراحی معماری فردا ۲۳ تیرماه در ۱۲۳ حوزه امتحانی سراسر کشور خبر داد .

    حامد مانی‌فر گفت : در اجرای قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان آزمون نظام مهندسی برای صلاحیت طراحی معماری فردا ۲۳ تیرماه از ساعت ۸ صبح تا ۱۵ در ۱۲۳ حوزه امتحانی سراسر کشور برگزار می‌شود .

    مانی‌فر با اعلام اینکه در این دوره از آزمون‌ها و در رشته طراحی معماری حدود ۲۵ هزار داوطلب شرکت کرده‌اند ، افزود : آزمون ورود به حرفه مهندسان برای ۷ رشته مهندسی (معماری ، عمران ، شهرسازی ، تاسیسات برقی ، تاسیسات مکانیکی ، نقشه‌برداری و برق) به شکل تستی و به مدت سه روز در روزهای ۱۶ ، ۱۷ و ۱۸ شهریورماه برگزار خواهد شد .




    مطالب مرتبط

    متقاضیان می‌توانند برای شرکت در این دوره از آزمون‌ها به سایت inbr.ir مراجعه کنند و یا از طریق سامانه آزمون های ورود به حرفه مهندسی ثبت نام خود را انجام دهند .

    |

    رویکرد اصلی ویرایش جدید ، تمرکز بر افزایش تحقق‌پذیری آن با تمرکز بر ۴ حوزه فنی ، اجرایی ، حقوقی و اقتصادی است . بی‌نقص‌ترین قوانین از نقطه نظر فنی ، بدون وجود بستر مناسب برای تحقق‌پذیری در بخش‌های اجرایی ، حقوقی (ضمانت اجرا) و اقتصادی (توجیه‌پذیر بودن) قادر به دستیابی به ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی در مکاتبه با مدیران کل راه و شهرسازی استان‌های سراسر کشور ، راهنمای ارزیابی ایمنی ...

    |

    عدم جامعیت و تضعیف ساختار حاکمیتی دستگاه‌های نظارتی و تداخل وظایف و مشکلات حقوقی از جمله مصادیق مخالفت‌ها با اصلاحاتی است که در قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان اعمال شده است که هنوز نهایی و مصوب نشده است .

    |

    رشته صلاحیت‌های مهندسی شامل معماری (طراحی ، نظارت و اجرا) ، عمران (نظارت ، محاسبات و اجرا) ، تاسیسات برقی ، (نظارت ، طراحی و اجرا) ، تاسیسات مکانیکی (نظارت ، طراحی و اجرا) ، شهرسازی ، نقشه برداری ، ترافیک پایه سه و آزمون‌های (طرح و اجرای گود ، پی و سازه نگهبان) و ارزیابی ، طرح و ...

    |

    نظرات کاربران