در حال بارگذاری ...
  • بر طرف شدن معضل اسناد مالکیت مردم در دو شهر استان کرمانشاه پس از ۲۰ سال

    همزمان با سفر ریاست محترم جمهوری به استان کرمانشاه با توجه به مراجعات مردمی ، موضوع به صورت تخصصی طی جلسه‌ای با حضور مسئولین و نمایندگان تام‌الاختیار وزارت راه و شهرسازی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و مسئولان استانی مورد رسیدگی قرار گرفت و با توجه به صورت جلسه‌ بیست و دوم تیرماه ۱۴۰۱ ، مقرر شد فرایند انتقال اسناد مالکیت خانه‌های مردم بدون هزینه به متقاضیان انجام شود .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل بازرسی ، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی از برطرف شدن مشکل اسناد مالکیت مردم در شهرهای ازگله و گهواره استان کرمانشاه پس از ۲۰ سال و همزمان با سفر ریاست محترم جمهور و هیئت دولت به این استان خبر داد .

    حسین مذنب درباره مشکل انتقال اسناد مالکیت در دو شهر استان کرمانشاه خاطرنشان کرد : بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اراضی مورد نظر را جهت احداث مسکن به متقاضیان واگذار کرده بود، همچنین با توجه به فرایند شهر شدن روستاهای مورد نظر ، همه اراضی به سازمان ملی زمین و مسکن (وزارت راه و شهرسازی) تحویل داده شده بود .

    وی افزود : بنابراین همزمان با سفر ریاست محترم جمهوری به استان کرمانشاه با توجه به مراجعات مردمی ، موضوع به صورت تخصصی طی جلسه‌ای با حضور مسئولین و نمایندگان تام‌الاختیار وزارت راه و شهرسازی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و مسئولان استانی مورد رسیدگی قرار گرفت و با توجه به صورت جلسه‌ بیست و دوم تیرماه ۱۴۰۱ ، مقرر شد فرایند انتقال اسناد مالکیت خانه‌های مردم بدون هزینه به متقاضیان انجام شود .

    مذنب ادامه داد : به این ترتیب مشکل اسناد مالکیت مردم در شهرهای ازگله و گهواره استان کرمانشاه پس از ۲۰ سال بر طرف شد .

    مدیرکل بازرسی ، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی همچنین خاطرنشان کرد : در جریان سفر ریاست محترم جمهور به استان کرمانشاه جلسه‌ای نیز به منظور بررسی اراضی شهرک پردیس این استان با حدود ۵ هزار خانوار ساکن ، برگزار شد . در همین راستا صورت جلسه‌ای تنظیم و مقرر شد به یکی از روش‌های مطرح شده و مورد پذیرش ساکنین ، موضوع حل و فصل شود .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، جلسه شورای مرکزی مرکز مقاومت بسیج وزارت راه و شهرسازی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با هدف بررسی و هماهنگی لازم در خصوص ستاد ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست معاونت مسکن و ساختمان در حکمی سعید شاهین فر را به عنوان سرپرست دفتر طرح‌ریزی و پایش طرح‌های مسکن وزارت راه و ...

    |

    سازمان ملی زمین و مسکن ، شرکت بازآفرینی شهری ایران ، شرکت عمران شهرهای جدید و دیگر سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه وزارتخانه در بخش مسکن ضمن ارایه برنامه‌های پیشنهادی خود، تمامی منابع مالی مورد نیاز ، زیرساخت‌ها و دیگر موارد را به طور شفاف پیش‌بینی کنند تا کار با سرعت پیش برود .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، استاندار سمنان با حضور در دو پروژه ۱۶۰ واحدی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و ۱۶۰ واحدی فجر آخرین روند اجرایی پروژه ها و پیشرفت ...

    |

    از ۲۲ هزار و ۵۰۰ متقاضی تایید نهایی شده مسکن حمایتی در استان خوزستان برای ۲۱ هزار نفر پروژه تخصیص داده شده و ۲ هزار و ۶۰۰ متقاضی افتتاح حساب کرده و ۳ هزار و ۵۰۰ متقاضی افتتاح حساب تحت پوشش هم در استان وجود دارند .

    |

    نظرات کاربران