در حال بارگذاری ...
  • توزیع حدود ۲۴۰۰ تن قیر رایگان میان شهرهای هدف بازآفرینی شهری استان سیستان و بلوچستان

    تلاش این اداره کل با اجرای پروژه های بازآفرینی شهری خلق فضاها و مکان های شهری مناسب با هدف رسیدن به توسعه پایدار در محلات هدف بازآفرینی شهری است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت : امسال حدود ۲هزار و ۴۰۰ تن قیر رایگان از محل اعتبارات سال ۱۴۰۰ شرکت بازآفرینی شهری بین شهرداری های زاهدان ، زابل ، جالق ، بنجار ، دوست محمد ، ادیمی ، محمدآباد ، سراوان میرجاوه و سوران و زهک جهت آسفالت معابر محلات مورد هدف باز آفرینی شهری توزیع شد .

    ابوالفضل مهدیار اظهار داشت : شهرداری های ۱۲ شهر ذکر شده استان موظف اند سهمیه قیر را صرف معابر فاقد آسفالت کنند .

    وی حاشیه نشینی را یکی از چالش مهم شهری این استان برشمرد و گفت : این اداره کل در راستای اجرایی شدن سیاست های محرومیت زدایی از چهره محلات حاشیه شهرهای استان علاوه بر تخصیص قیر رایگان به شهرداری ها، پروژه های بازآفرینی شهری را در حاشیه شهرهای زاهدان ، زابل ، خاش و سراوان در دست اقدام دارد . 

    معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان بیان کرد : تلاش این اداره کل با اجرای پروژه های بازآفرینی شهری خلق فضاها و مکان های شهری مناسب با هدف رسیدن به توسعه پایدار در محلات هدف بازآفرینی شهری است .




    مطالب مرتبط

    چنانچه موجر ، سقف اجاره بها را رعایت نکند ، بر اساس تبصره (یک) ماده (هفت) قانون ساماندهی بازار زمین ، مسکن و اجاره بها ، مشمول معافیت‌های مالیاتی نمی‌شود .

    |

    از ۲۴۳ هزار واحد مسکن سهمیه استان اصفهان در طرح نهضت ملی مسکن برای ساخت ۱۰۳ هزار واحد تاکنون زمین تأمین شده ، مابقی ۴۵ هزار واحد در قالب خود مالکی و ۳۵ هزار واحد در قالب احیای بافت‌های ناکارآمد و فرسوده شهری اجرا می‌شود .

    |

    همزمان با هفته دولت علاوه بر افتتاح واحدهای طرح نهضت ملی مسکن در زاهدان عملیات آماده سازی سایت ۷۹ هکتاری میرجاوه با اعتبار حدود یک‌هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال آغاز می‌شود تا گامی ارزنده در راستای تامین مسکن شهروندان این شهرستان مرزی استان برداشته شود .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی در مکاتبه با مدیران کل راه و شهرسازی استان‌های سراسر کشور ، راهنمای ارزیابی ایمنی ...

    |

    بسیاری از اراضی حاشیه شهرها مشکلاتی از لحاظ طرح گذاری شهری ، فیزیکی و توپوگرافی دارند یا کاربری کشاورزی دارند که باعث محدودیت‌هایی در اجرا و پیشبرد طرح شده است . در یک سال گذشته در خصوص اصلاح طرح‌های شهری اتفاقات خوبی در اداره کل راه و شهرسازی خوزستان رقم خورده و در حال حاضر ...

    |

    نظرات کاربران