در حال بارگذاری ...
  • مطالعات طرح جامع شهر بجنورد نیاز به اعتبار ویژه ای دارد

    برای اینکه مشاور مجدد طرح جامع را مورد بررسی قرار دهد مدت زمان زیادی طول خواهد کشید ، لذا لازم است جهت مطالعه طرح جامع شهر بجنورد و اصلاحات آن اعتبار ویژه‌ای در نظر گرفته شود تا مطالعات سریعا آغاز شود .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت : مطالعات طرح جامع شهر بجنورد نیازمند اعتبار ویژه‌ای است .

    قاسم قاسمی در جلسه ای که با حضور وحیدی ، نماینده مردم شهرهای بجنورد ، مانه و سملقان ، راز و جرگلان و گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی ، وحیدی ، شهردار بجنورد و معاونین اداره کل امروز پنجشنبه مورخ ۳۰ تیرماه ۱۴۰۱ برگزار شد عنوان کرد : افق طرح جامع شهر بجنورد ۱۰ ساله است و در سال ۱۴۰۴ به پایان می رسد .

    وی افزود : برای اینکه مشاور مجدد طرح جامع را مورد بررسی قرار دهد مدت زمان زیادی طول خواهد کشید ، لذا لازم است جهت مطالعه طرح جامع شهر بجنورد و اصلاحات آن اعتبار ویژه‌ای در نظر گرفته شود تا مطالعات سریعا آغاز شود .

    قاسمی اضافه کرد : در خصوص طرح تفصیلی شهر بجنورد نیز طرح جدید تازه ابلاغ شده است و اگر اصلاح مجددی دارد باید این اصلاحات از طریق شهرداری به این اداره کل ارسال شود تا به مشاور طرح ابلاغ گردد . کار مشاور تشخیص نقاط کور شهر و مشکل دار و رفع گره های ترافیکی در شهر است و باید نظر مدیریت شهری نیز حتما در اصلاحات اخذ گردد .

    مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی در پایان اظهار کرد : در این زمینه دستگاه های متولی هم می توانند با افزایش تعاملات روند اصلاح طرح های شهرسازی را سریع دهند .




    مطالب مرتبط

    احیا و بهسازی و نوسازی بافت‌های فرسوده و ناکارآمد شهری از موضوعات مهمی است که در استان دنبال می‌شود . بازآفرینی شهری به عنوان یک مصوبه مهم از مجلس هشتم دنبال شد و اکنون می‌توان از تجارب استان‌های موفق در این زمینه استفاده کرد .

    |

    پروژه احداث خانه محله صادقیه بجنورد به مساحت ۶۰۰ مترمربع توسط اداره کل راه و شهرسازی استان و پیمانکاری شرکت اترک کهن ارشک احداث و امروز به صورت رسمی تحویل شهرداری بجنورد به عنوان بهره بردار شد .

    |

    موافقت با ۶ طرح سرمایه گذاری و اشتغالزایی در زمینه گردشگری ، صنعت ، صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی و پرورش دام و طیور در ۵ شهرستان بجنورد ، سملقان ، فاروج ، شیروان و گرمه از دیگر مصوبات این جلسه بود .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از موافقت با الحاق ۳۶ هکتار به محدوده شهرهای اسفراین ، شیروان و زیارت در راستای نهضت ملی ...

    |

    در جلسه کمیسیون ماده پنج شهر بجنورد تعداد ۲۴ پرونده در خصوص درخواست‌های تغییر کاربری ، افزایش سطح اشغال و تراکم جهت احداث واحدهای مسکونی تصمیم گیری شد .

    |

    نظرات کاربران