در حال بارگذاری ...
  • تصویب بازنگری طرح جامع شهر منوجان

    این طرح با افق ۱۴۱۵ تهیه شده و می تواند مشکلات زیادی در زمینه شهرسازی را حل کند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان از تصویب بازنگری طرح جامع شهر منوجان در جلسه ی شورای برنامه ریزی و توسعه ی استان کرمان خبر داد .

    محمد ساردویی در حاشیه جلسه برنامه ریزی و توسعه ی استان کرمان که با حضور استاندار و مدیران اجرای کرمان برگزار شد گفت : در جلسه برنامه ریزی و توسعه ی استان بازنگری طرح جامع شهر منوجان مورد تصویب قرار گرفت و ۹۳ هکتار زمین دولتی به شهرهای منوجان و جیرفت الحاق شد .

    وی در تشریح الحاقیات مصوبه اظهار داشت : ۷۷ هکتار زمین مربوط به شهر منوجان الحاق شد و ۲۰ هکتار در سه قطعه زمین به شهر جیرفت الحاق شده است که در طرح نهضت ملی مسکن مورد استفاده و ساخت مسکن قرار خواهد گرفت .

    ساردویی بیان کرد : این طرح با افق ۱۴۱۵ تهیه شده و می تواند مشکلات زیادی در زمینه شهرسازی را حل کند .




    مطالب مرتبط

    در استان‌های تهران ، فارس و جنوب سیستان و بلوچستان بیشترین میزان تعرض به زمین‌ها و در استان‌های گلستان، مازندران و سمنان کمترین میزان وقوع تعرض به اراضی گزارش شده است .

    |

    تلاش بر این است که با اخذ اسناد تک برگی و با پایش درست اراضی که توسط پنجره واحد مدیریت زمین در حال انجام است بتوانیم از تعدی و تعرض به اراضی دولتی جلوگیری کنیم .

    |

    عملیات نصب آسانسور در سایت ۲۴۰ واحدی دقیانوس شروع شده است و آسانسور سایت های ۲ هزار واحدی سابق مسکن مهر در جنوب کرمان به خصوص جیرفت که آسانسور ندارند نیز با هماهنگی انجام شده نصب می شوند . قرارداد نصب ۱۰۰ دستگاه آسانسور در دی ماه سال گذشته منعقد شد و بعد از تامین اعتبار ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان از آغاز عملیات اجرایی احداث یک هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن با اعتبار ۱۰ هزار میلیارد ریال در ...

    |

    مصوبات کمیته فنی به کمیسیون ماده پنج و سپس به دفتر نظارت بر طرح‌های وزارت راه و شهرسازی ارسال و نهایت پس از تایید معاونت عمرانی استانداری به مراجع ذی‌ربط ابلاغ می‌شود . در این طرح حدود ۶۰۰ قطعه زمین برای متقاضیان نهضت ملی مسکن زمین تامین می‌شود .

    |

    نظرات کاربران