در حال بارگذاری ...
  • برگزاری اولین کارگاه تعاملی مشارکتی با محوریت سند ملی بازآفرینی شهری در استان فارس

    در این دوره مواردی همچون اهمیت مشارکت های اجتماعی – ظرفیت سازی و نهاد سازی در بافت های ناکارآمد شهری و نحوه تشکیل کارگروه های تخصصی ستاد باز آفرینی شهرستان و شرح وظایف و جایگاه قانونی و نهادی آنها مطرح شد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس گفت : اولین کارگاه تعاملی مشارکتی با محوریت سند ملی بازآفرینی شهری و چهارچوب مفهومی آن در استان فارس برگزار شد .

    محمودرضا طالبان گفت : اولین کارگاه تعاملی مشارکتی با محوریت سند ملی بازآفرینی شهری در استان فارس با حضور مدیران و کارشناسان دستگاه های اجرایی از جمله شهرداری و پرسنل شهرداری شهرستان مرودشت و کارشناسان اداره کل راه و شهرسازی فارس برگزار شد .

    وی هدف از برگزاری این دوره را آشنایی مدیران و کارشناسان شهرستان با سند ملی بازآفرینی شهری ، اهداف ، و چشم اندازهای سند دانست .

    مدیر کل راه و شهرسازی فارس خاطرنشان ساخت : در این دوره مواردی همچون اهمیت مشارکت های اجتماعی – ظرفیت سازی و نهاد سازی در بافت های ناکارآمد شهری و نحوه تشکیل کارگروه های تخصصی ستاد باز آفرینی شهرستان و شرح وظایف و جایگاه قانونی و نهادی آنها مطرح شد .




    مطالب مرتبط

    ۳۳۰۰ واحد از ظرفیت این شهرک در راستای قوانین حمایتی طراحی شده و به طرح بزرگ نهضت ملی مسکن اختصاص داده می‌شود و نیاز فعلی مردم را بر اساس تعهدات دولت در طرح نهضت ملی مسکن برطرف می‌کند .

    |

    سند این اراضی به‌منظور اخذ تسهیلات نهضت ملی مسکن در رهن بانک‌های عامل قرار می‌گیرد .

    |

    نظرات کاربران