در حال بارگذاری ...
  • بررسی ۶ طرح جامع و هادی در یازدهمین جلسه کارگروه امور زیربنایی استان تهران

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان تهران از بررسی ۶ طرح جامع و هادی شهرها و روستاهای استان در یازدهمین جلسه کارگروه امور زیربنایی خبر داد .

    علی محمد فریادرس گفت : یازدهمین جلسه کارگروه امور زیربنایی با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری , مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران و سایر اعضای این کارگروه برگزار می شود . طی جلسه طرح جامع شهرهای فیروزکوه و باقرشهر و همچنین جوادآباد بررسی می شود , از سوی دیگر طرح هادی سه روستای قلعه نو چمن واقع در بخش کهریزک شهرستان ری و بیدک و چنار شرق واقع در بخش مرکزی شهرستان دماوند بررسی خواهد شد .

    فریادرس اضافه کرد : در پایان کارگروه نیز مورد مربوط به خارج از حریم ارسالی از سوی فرمانداری شهرستان شمیرانات بررسی می شود .

    معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان تهران در پایان از برگزاری هفتگی جلسات کمیسیون ماده ۵ و کارگروه امور زیربنایی در این استان به صورت مستمر و بی وقفه خبر داد .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان تهران از بررسی وضعیت پروژه‌های مسکن ملی شهرهای اسلامشهر ، رباط کریم ، ...

    |

    ساخت پروژه مسکن ویژه تهرانسر شامل ده بلوک ۲۲۹ واحدی از سال ۱۳۹۰ آغاز و تا سال ۱۳۹۶ به پایان رسید و از سال ۱۳۹۷ مراحل اخذ پایان کار توسط همکارانم در معاونت های املاک و حقوقی و مسکن و ساختمان آغاز شد .

    |

    موارد گزارش شده مربوط به شش شهر تهران ، دماوند ، پردیس ، رباط‌کریم ، ملارد و اسلام‌شهر بوده است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران از اجرای ۲۶۵۴ واحد مسکن حمایتی در شهرهای دماوند ، ملارد ، رباط کریم و اسلامشهر خبر داد ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران گفت : مشاوران املاک تا پایان روز جاری فرصت دارند مجوزهای کاغذی خود را به الکترونیک (شناسه ...

    |

    نظرات کاربران