در حال بارگذاری ...
  • اعطای ۲۵۵۷ فقره وام ودیعه مسکن به خانواده های مستأجر استان تهران در سال جدید

    درخواست حدود ۱۱ هزار نفر توسط بانک های عامل خصوصی و دولتی به دلایل مختلف رد شده و تاکنون ۲۵۵۷ نفر در سال جاری موفق به دریافت وام ودیعه ۱۰۰ میلیون تومانی شده اند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران از اعطای ۲۵۵۷ فقره وام ودیعه مسکن به خانواده های مستأجر در استان تهران در سال جدید خبر داد .

    خلیل محبت خواه با اعلام اینکه در دوره جدید (دور سوم) وام ودیعه در استان تهران بیش از ۹۷ هزار نفر ثبت نام کرده اند ، گفت : از این تعداد قریب به ۵۳ هزار نفر حائز شرایط اولیه بوده اند که ۲۷ هزار نفر در مرحله دریافت وام هستند .

    وی افزود : درخواست حدود ۱۱ هزار نفر توسط بانک های عامل خصوصی و دولتی به دلایل مختلف رد شده و تاکنون ۲۵۵۷ نفر در سال جاری موفق به دریافت وام ودیعه ۱۰۰ میلیون تومانی شده اند .

    محبت خواه گفت : در مجموع سه سال تا کنون ۹۳ هزار موفق به دریافت وام اجاره شده اند .




    مطالب مرتبط

    در حال حاضر میزان این وام در تهران ۲۰۰ میلیون و در شهرهای استان ۱۵۰ میلیون تومان است و بازپرداخت وام ۲۰۰ میلیون تومان ماهانه ۵ میلیون و ۶۳۸ هزار تومان و وام ۱۵۰ میلیونی ۴ میلیون و ۲۲۸ هزار تومان است .

    |

    متقاضیان می‌بایست از پاسخگویی به تلفن‌ها در این خصوص خودداری کرده و موارد هویتی یا سامانه ای و پروفایل خود را به شیادان اطلاع نداده و در این زمینه مراقبت کنند .

    |

    موارد گزارش شده مربوط به شش شهر تهران ، دماوند ، پردیس ، رباط‌کریم ، ملارد و اسلام‌شهر بوده است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران از اجرای ۲۶۵۴ واحد مسکن حمایتی در شهرهای دماوند ، ملارد ، رباط کریم و اسلامشهر خبر داد ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران گفت : مشاوران املاک تا پایان روز جاری فرصت دارند مجوزهای کاغذی خود را به الکترونیک (شناسه ...

    |

    نظرات کاربران