در حال بارگذاری ...
  • ارائه آمار رفع تصرفات شرق استان تهران

    با توجه به حجم بالای تخلفات در شرق استان تهران هم افزایی دستگاه های مرتبط راه و شهرسازی ، دادستانی ، شهرداری ، منابع طبیعی و جهادکشاورزی در سطح شهرستان دماوند می بایست وسیع تر و بیشتر باشد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس راه و شهرسازی دماوند در شصت و دومین جلسه کارگروه مقابله با ساخت و ساز غیرمجاز آمار رفع تصرفات شرق استان طی سال های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ را تشریح کرد .

    احمد همتی با اعلام اینکه دماوند بنا به گزارش اعلامی سازمان ملی زمین و مسکن در مقابله با تصرفات و ساخت و سازهای غیرمجاز رتبه اول کشور اعلام شده است ، از تعاملات قوه قضائیه بالاخص دادستان و فرماندار دماوند تقدیر کرد .

    شصت و دومین جلسه کارگروه مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران و با حضور مدیرکل حراست استانداری ، فرماندار ، دادستان ، شهرداران شهرستان دماوند و همچنین رئیس سازمان جهاد کشاورزی برگزار شد .

    در این جلسه عابد ملکی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران بر تعیین تکلیف ساخت و سازهای غیرمجاز باقیمانده در سطح شهرستان دماوند که در حال حاضر بدون پرونده هستند تأکید نموده و تصریح کرد : با توجه به حجم بالای تخلفات در شرق استان تهران هم افزایی دستگاه های مرتبط راه و شهرسازی ، دادستانی ، شهرداری ، منابع طبیعی و جهادکشاورزی در سطح شهرستان دماوند می بایست وسیع تر و بیشتر باشد .

    لازم به ذکر است از دیگر موارد مطروحه در این جلسه ایجاد گشت های مشترک با هدف شناسایی و تخریب تخلفات ساختمانی بود .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر عامل سازمان ملی زمین و مسکن از اختصاص زمین برای ساخت بیش از ۱۴۰ هزار واحد مسکونی برای تامین مسکن کارگران و کارکنان بخش ...

    |

    گشت حفاظت اراضی این اداره کل به صورت مستمر مشغول بازدید از حوزه استحفاظی بوده و با هرگونه تصرف اراضی ملی به شدت برخورد می‌کند .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از اعطای ۶۵ قطعه زمین به ۱۳۰ خانواده واجد شرایط در راستای اجرای قانون جوانی جمعیت در شهرستان ...

    |

    دولت در بحث تسهیلات پیگیری‌های لازم را انجام خواهد داد و در مورد زیرساخت هم تا حد امکان به مردم کمک می‌کنیم تا پروژه هر چه سریع‌تر به ثمر برسد .

    |

    امسال علاوه بر تامین زمین با حداکثر ظرفیت ، وظیفه آماده‌سازی و طراحی زمین‌های طرح نهضت ملی مسکن را نیز با حداکثر توان به پیش می‌بریم .

    |

    نظرات کاربران