در حال بارگذاری ...
  • پیشرفت فیزیکی ۴۵ درصدی طرح نهضت ملی مسکن در شهر جدید پردیس

    اکنون برخی پروژه‌های نهضت ملی در مرحله سفید کاری قرار گرفته و پیشرفت پروژه‌ها به این دلیل است که منابع نهضت ملی مسکن خرج سایر طرح ها نشده است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست شرکت عمران شهر جدید پردیس ، گفت : یک ریال از منابع نهضت ملی مسکن را هزینه سایر طرح‌ها نکردیم و به همین علت پروژه‌ها اکنون به میانگین پیشرفت ۴۵ درصدی رسیده است .

    جابر انصاری در جمع خبرنگاران در خصوص جزییات پیشرفت طرح نهضت ملی مسکن در پردیس ، گفت : کارگاه های نهضت ملی مسکن دو شیفت در پردیس فعال است و از آنجایی که سیاست ما این نیست که اعتبار این طرح را جای دیگری خرج کنیم ، پیشرفت پروژه ها قابل دفاع است .

    به گفته جابر انصاری اکنون برخی پروژه‌های نهضت ملی در مرحله سفید کاری قرار گرفته و پیشرفت پروژه‌ها به این دلیل است که منابع نهضت ملی مسکن خرج سایر طرح ها نشده است .

    سرپرست شرکت عمران شهر جدید پردیس خرید ‌و فروش امتیاز نهضت ملی مسکن را غیرقانونی خواند .

    جابرا نصاری درباره میزان آورده متقاضیان نیز گفت : آورده به صورت مرحله ای از متقاضیان دریافت می‌شود و اگر متقاضی سر وقت آورده اولیه را نیاورد از روند ثبت نام حذف می شود . بیش از ۲ هزار واحد نهضت ملی مسکن اکنون در پردیس در مرحله پیشرفت فیزیکی ۴۵ درصدی قرار دارد .

     




    مطالب مرتبط

    این شرکت هیچ‌گونه مشکل مالی ندارد و پرداخت‌ها طبق صورت وضعیت انجام می‌شود بنابراین پیمانکاران صرفا در صورت مثبت بودن مطالبات در سیستم مالی شرکت عمران پول دریافت خواهند کرد و ادعای خارج از این چارچوب پاسخ داده نخواهد شد .

    |

    با توجه به اینکه مردم به تعهدات خود در قبال مسکن مهر عمل کردند منابعی لازم است تا واحدهای باقیمانده مسکن مهر تکمیل شود که در حال برنامه‌ریزی هستیم تا منابع تکمیل این واحدها از سه محل منابع داخلی شرکت عمران شهر پردیس ، فروش زمین و منابع شرکت مادر و همچنین صندوق ملی مسکن تامین ...

    |

    واگذاری و انتقال امتیاز مسکن ملی به غیر ، به صورت وکالتی فاقد وجاهت قانونی و غیرمعتبر است و بر اساس مقررات ، پیگرد قانونی داشته و در صورت مشاهده ، علاوه بر اقدام قانونی علیه افراد متخلف و لغو امتیاز متقاضیان ، با دفاتر ثبت اسناد و مشاورین املاک که در این فعالیت مشارکت دارند از ...

    |

    با تلاش‌های به عمل آمده واحدهای نهضت ملی مسکن کاشان با فازبندی توسط کارگزار پروژه و با اولویت بندی ساختمان‌های در حال ساخت ، به لطف خدا وارد مراحل نازک کاری اجرای ساختمان شدند .

    |

    ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی حمایتی در استان ویژه محرومین در دستور کار قرار دارد . یکی از مهمترین اولویت های کشور و استان مقوله مسکن است که با تمام توان و با بهره گیری از تمام ظرفیت های موجود برای تامین مسکن مردم تلاش خواهیم کرد .

    |

    نظرات کاربران