در حال بارگذاری ...
  • دستگاه های اجرایی استان اراضی مناسب را در اختیار اداره کل راه و شهرسازی استان مازندارن قرار دهند

    قطعا با شناسایی زمین‌های مناسب و تشکیل بانک زمین ، می توانیم به هدف متعالی دولت سیزدهم که همان جهش تولید مسکن در کشور است نائل شویم .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، تمامی دستگاه‌های استانی موظفند زمین‌های مناسب خود را تا پایان شهریورماه در اختیار طرح نهضت ملی مسکن قرار دهند .

    سید محمد نظری مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران گفت : به موجب دستور ریاست محترم جمهور تمامی دستگاه ها موظف هستند تا پایان شهریورماه زمینهای خود را در اختیار وزارت راه و شهرسازی به منظور طرح نهضت ملی مسکن قرار دهند ، استان مازندران نیز از این قاعده مستثنی نیست و انتظار می رود دستگاه های اجرایی استان اراضی مناسب را در اختیار اداره کل راه و شهرسازی استان قرار دهند .

    سید محمد نظری با بیان اینکه همه توان دولت و وزات راه و شهرسازی اجرای گسترده طرح نهضت ملی مسکن و خانه دار کردن مردم و طبقه مستضعف جامعه است افزود : به موجب قانون تمامی دستگاه ها و وزارتخانه ها موظفند تا پایان شهریور تمام اراضی مناسب اعلام شده را برای احداث مسکن اختصاص دهند ، در غیر این صورت تمامی این زمین‌ها به نام دولت جمهوری اسلامی ایران ثبت می شود .

    وی با اشاره به اهمیت تخصیص و تامین زمین در پیشبرد طرح نهضت ملی مسکن در استان مازندران تصریح کرد : قطعا با شناسایی زمین‌های مناسب و تشکیل بانک زمین ، می توانیم به هدف متعالی دولت سیزدهم که همان جهش تولید مسکن در کشور است نائل شویم .

    نظری در پایان بهترین شیوه خانه دار شدن اقشار مختلف را استفاده از وام ۴۵۰ میلیون تومانی ساخت در پروژه های نهضت ملی مسکن عنوان کرد و خاطرنشان ساخت : دستگاه‌ها از این فرصت برای خانه دار شدن کارمندان و کارگران خود می توانند به بهترین وجهی استفاده کنند .




    مطالب مرتبط

    ۸۵ متقاضی که قرارداد واگذاری را دریافت کردند ، باید از زمان دریافت قرارداد واگذاری ، ظرف مدت زمانی ۳ ماه ، پروانه ساختمانی را دریافت و به اداره راه و شهرسازی شهرستان دامغان تحویل دهند .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، عضو کابینه دولت سیزدهم با اعلام اینکه در دولت سیزدهم بیش از ۲ میلیون و ۶۶۰ هزار واحد نهضت ملی وارد مدار ساخت شد ، ایجاد ...

    |

    پیش از این سقف تسهیلات نهضت ملی مسکن در شهرها ۵۵۰ میلیون تومان تعیین شده بود .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل دفتر پایش طرح‌های مسکن از پرداخت تسهیلات کمک ودیعه مسکن به بیش از ۴۹۶ هزار متقاضی توسط بانک‌ها از محل تسهیلات ...

    |

    یکی از اتفاقات بزرگ این دولت در حوزه بافت فرسوده رقم خورد . بافت فرسوده مورد تاکید دولت‌ها بوده است. میانگین سالانه بافت‌های فرسوده در دولت یازدهم و دوازدهم سالی ۴۷ هزار پروانه بوده است و در ۳ ساله دولت سیزدهم میانگین سالانه صدور پروانه در بافت فرسوده بیش از ۹۰ هزار پروانه ...

    |

    نظرات کاربران