در حال بارگذاری ...
  • جانمایی و استفاده از اراضی فرماندهی انتظامی در حمایت از تولید مسکن در آذربایجان غربی

    اراضی مورد نیاز ساخت مسکن برای حدود ۲ هزار از کارکنان واجد شرایط فراجا در استان جهت اجرای تفاهم‌نامه همکاری وزارت راه و شهرسازی با وزارت دفاع برای خانه‌دار شدن نیروهای نظامی و انتظامی شناسایی شده است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی در دیدار فرمانده انتظامی استان از همکاری فراجا در استفاده از اراضی مازاد برای حمایت از تولید مسکن برای کارکنان واجد شرایط نیروی انتظامی خبر داد .

    سیدمحسن حمزه‌لو با اشاره به نقش پشتیبان و تسریع‌کننده فرماندهی انتظامی در شناسایی اراضی بلااستفاده گفت : طبق توافق انجام شده با فرماندهی انتظامی ، پروژه ساخت مجتمع مسکونی شهید اسرافیلی وارد چرخه نهضت ملی مسکن می‌شود .

    مدیرکل راه و شهرسازی استان آذربایجان غربی ، با بیان اینکه سال گذشته فراخوان عمومی برای جلب مشارکت سرمایه‌گذاران در مجتمع تجاری - مسکونی شهید اسرافیلی برگزار شد ، ادامه داد : پیش‌بینی می‌شود با همکاری فرماندهی انتظامی استان این پروژه فعال شده و فرصتی برای فعالیت سرمایه گذاران حقیقی و حقوقی دارای توان مالی و صلاحیت فنی ایجاد شود .

    پیش از این ، مدیرعامل بنیاد تعاون ناجا با مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی در خصوص نحوه مشارکت و استفاده از امکانات و منابع این مجموعه در اجرای نهضت ملی مسکن به عنوان بزرگترین پروژه دولت مردمی دیدار و گفت‌وگو کردند . همچنین اراضی مورد نیاز ساخت مسکن برای حدود ۲ هزار از کارکنان واجد شرایط فراجا در استان جهت اجرای تفاهم‌نامه همکاری وزارت راه و شهرسازی با وزارت دفاع برای خانه‌دار شدن نیروهای نظامی و انتظامی شناسایی شده است .




    مطالب مرتبط

    پروژه سه هزار و ۴۰۰ واحد مسکن از طرح های نهضت ملی مسکن در زمین ۸۰ هکتاری در دست اجراست و باید روند اجرایی این طرح تسریع یابد . طرح ۷۸۸ خودمالکی مسکن در شهر جدید گلمان نیز در دست اجراست که در حال حاضر ۴۴۰ واحد از این طرح به اتمام رسیده است .

    |

    در استان تهران برای تامین زمین ساخت مسکن مشکلاتی وجود داشت که این مشکل از طریق شهرک‌سازی در حال رفع شدن است .

    |

    اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن نیز در شهر جدید گلمان در حال انجام است و باید آماده سازی اراضی برای تسهیل اجرای طرح نیز بدون وقفه انجام گیرد .

    |

    در بخش مسکن حمایتی بانک های عامل کمتر از ۳۰ درصد عملکرد در پرداخت دارند و این رقم باید ظرف ۲ ماه آینده به بالای ۵۰ درصد برسد .

    |

    در راستای اجرا و تحقق شعار سال ۱۴۰۳ و عمل به منویات رهبر انقلاب ، مردمی سازی مسکن و تولید توسط مردم در دستور کار این اداره کل خواهد بود .

    |

    نظرات کاربران