در حال بارگذاری ...
  • افتتاح ۱۳ هزار واحد نوسازی شده در بافت‌های فرسوده همزمان با هفته دولت

    در حوزه خدمات زیربنایی و روبنایی ۴۵ پروژه از جمله ۱۷ پروژه بهسازی معابر ، ۶ پروژه ورزشی ، ۴ پروژه تاسیسات و تجهیزات شهری ، ۳ پروژه پارک و فضای باز شهری ، ۳ پروژه اصلاح شبکه آب و فاضلاب ، ۲ پروژه بهداشتی - درمانی و چندین پروژه دیگر با کاربری‌های آموزشی و انتظامی در هفته دولت افتتاح خواهد شد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران از بهره برداری از ۱۲ هزار و ۹۹۰ واحد نوسازی شده با استفاده از تسهیلات حمایتی دولت در بافت های فرسوده و افتتاح ۴۵ پروژه زیربنایی و روبنایی شرکت بازآفرینی شهری ایران همزمان با هفته دولت در نقاط مختلف کشور خبر داد .

    محمد آئینی اظهار کرد : استان‌های تهران ، آذربایجان شرقی ، همدان و مازندران دارای بیشترین واحد نوسازی شده از این حدود ۱۳ هزار واحد هستند .

    دبیر ستاد ملی بازآفرینی شهری پایدار ادامه داد : در حوزه خدمات زیربنایی و روبنایی ۴۵ پروژه از جمله ۱۷ پروژه بهسازی معابر ، ۶ پروژه ورزشی ، ۴ پروژه تاسیسات و تجهیزات شهری ، ۳ پروژه پارک و فضای باز شهری ، ۳ پروژه اصلاح شبکه آب و فاضلاب ، ۲ پروژه بهداشتی - درمانی و چندین پروژه دیگر با کاربری‌های آموزشی و انتظامی در هفته دولت افتتاح خواهد شد .

    رئیس هیات مدیره شرکت بازآفرینی شهری ایران در رابطه با پراکندگی جغرافیایی این پروژه‌ها گفت : این پروژه‌ها در ۳۷ محله ، ۲۷ شهر و ۱۵ استان واقع شده‌اند .

    معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: در سال اول دولت سیزدهم ۶۵ هزار تن قیر رایگان برای بهسازی و آسفالت ۱۲۰۰ کیلومتر طول از معابر خاکی محلات هدف بازآفرینی اختصاص داده شد .

     




    مطالب مرتبط

    در این رزمایش نیروهای جهادی با هماهنگی ادارات کل راه و شهرسازی استان‌ها و از طریق ادارات راه و شهرسازی شهرستان نسبت به آشنایی ساکنان محلات و محدوده‌های هدف بازآفرینی به حقوق ایشان در خصوص موضوع نوسازی مسکن در بافت‌های فرسوده (۵۰ حق) اقدام کرده و با حضور در سطح محلات و به صورت ...

    |

    به فضل الهی در سالی که رو به پایان است با همکاری شهرداری‌ها و همت شهرداران اقدامات ارزشمندی در محلات هدف بازآفرینی و به ویژه در عرصه نوسازی مسکن و کاهش سقف‌های لرزان و ناپایدار صورت پذیرفت و آمار صدور پروانه به بالاترین رکورد ده سال اخیر رسید .

    |

    علاوه بر این شرکت در احداث پارک و بوستان‌های بسیاری با شهرداری‌ها مشارکت دارد . شرکت از هر فرصتی جهت اطلاع‌رسانی و ترویج فرهنگ نوسازی بافت‌های فرسوده استفاده می‌کند و به همین دلیل روز ۱۵ اسفند که به نام روز درختکاری نام‌گذاری شده است در تمام بوستان‌های احداث شده در ...

    |

    جهش چشمگیر میزان نوسازی مردمی مسکن نسبت به سنوات گذشته و پیشبرد پروژه‌های مختلف محرومیت‌زدایی شامل مدارس ، درمانگاه‌ها و کتابخانه‌ها در بافت‌های فرسوده و به ویژه در سکونتگاه‌های غیررسمی از جمله این اقدامات مهم محسوب می‌شود .

    |

    وزیر راه و شهرسازی همواره بر همکاری با شهرداری‌ها تاکید دارد و از شهرداری‌ها به عنوان شرکای راهبردی وزارت راه و شهرسازی یاد می‌کند . در دولت سیزدهم همکاری و ارتباط تنگاتنگی بین شرکت بازآفرینی شهری ایران و شهرداری‌های سراسر کشور به وجود آمد و در این دوره شهرداری‌ها با ...

    |

    نظرات کاربران