در حال بارگذاری ...
  • آزادسازی ۹ هکتار از اراضی ملی و دولتی استان قزوین با ارزشی بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان

    یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی با سازماندهی نیروهای در اختیار ، ضمن اجرای طرح تشدید حفاظت از اراضی و پیشگیری از وقوع تصرفات ، در حوزه رفع تصرفات و تعرضات از اراضی تحت مالکیت سازمان ملی زمین و مسکن نسبت به رفع تعرض فوری و اجرای احکام قضایی از اراضی اداره کل راه و شهرسازی و اعاده به وضع سابق اقدام کرده است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، فرمانده یگان حفاظت زمین و مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین با شاره به عملکرد یکسال گذشته ، از آزادسازی ۹ هکتار از اراضی ملی و دولتی به ارزشی بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان خبر داد .

    سرهنگ سعید شعبان زاده عنوان کرد : طی سال گذشته ۱۵ مورد رفع تعرض فوری از اراضی ملی به مساحت ۵ هکتار به ارزش ۲۶ میلیارد تومان توسط نیروهای تحت نظر یگان حفاظت در سطح استان و در شهرستان های قزوین ، البرز ، آبیک ، تاکستان ، آوج و بوئین زهرا انجام و اراضی مورد تعرض به وضعیت سابق اعاده شده است .

    فرمانده یگان حفاظت زمین و مسکن اداره کل راه و شهرسازی افزود : همچنین اجرای ۹ فقره احکام قضایی له سازمان ، قلع و قمع و خلع ید در سطح استان و رهاسازی ۴ هکتار از اراضی دولتی به بیت المال از دست متصرفین به ارزش ۷۵ میلیارد تومان از جمله اقدامات انجام شده بوده است .

    سرهنگ شعبان زاده اضافه کرد : یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی با سازماندهی نیروهای در اختیار ، ضمن اجرای طرح تشدید حفاظت از اراضی و پیشگیری از وقوع تصرفات ، در حوزه رفع تصرفات و تعرضات از اراضی تحت مالکیت سازمان ملی زمین و مسکن نسبت به رفع تعرض فوری و اجرای احکام قضایی از اراضی اداره کل راه و شهرسازی و اعاده به وضع سابق اقدام کرده است .

    فرمانده یگان حفاظت زمین و مسکن اداره کل راه و شهرسازی افزود : یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن در استان قزوین به طور مداوم تصرف ها و تعرض های احتمالی به اراضی دولتی را رصد کرده و در صورت اقدام به تخلف به طور قانونی موضوع را مورد بررسی و پیگیری قرار خواهد داد .

    شهروندان نیز با مشاهده هر گونه تعرض می توانند موارد را به شماره تلفن گویای ١۶۵۶ اعلام کنند .




    مطالب مرتبط

    در این نشست که با حضور مدیران استانی و ستادی حوزه معماری و شهرسازی ، امور اراضی و حوزه جنگل‌ها ، مراتع و آبخیزداری برگزار شد ، مشکلات اعلام شده توسط استان‌ها مورد به مورد بررسی و اقدامات لازم برای حل این مشکلات انجام شد . 

    |

    ارزش ریالی اراضی رفع تصرف شده ۵۲ هزار میلیارد ریال بوده و از مهم ترین شهرستان های عملیاتی استان تهران شامل شهرهای دماوند ، پردیس و رباط کریم است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، به گفته سرپرست معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی کردستان با اجرای ۲۷ مورد عملیات رفع تصرف در سطح استان کردستان ، ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، فرمانده یگان حفاظت از اراضی ملی اداره کل راه و شهرسازی استان سمنان ، از رفع تصرف یک فقره زمین به مساحت ۲۵ متر مربع در ...

    |

    در اجرای مصوبات شورای حفظ حقوق بیت المال مقتدرانه با حمایت خاص قضایی و پشتیبانی انتظامی با هرگونه پدیده زمین خواری و تصرف اراضی ملی برخورد جدی به عمل آمده و از شهروندان خواست با مشاهده هر گونه زمین خواری و تصرف اراضی از طریق شماره مستقیم ۱۶۵۶ با این یگان همکاری لازم داشته ...

    |

    نظرات کاربران