در حال بارگذاری ...
  • آغاز عملیات اجرایی ۴ سایت جدید نهضت ملی مسکن استان تهران در مهرماه سال جاری

    در سایر سایت ها نیز در حال طی مراحل معماری و نقشه و پلن سازه ها هستیم که متعاقباً اطلاع رسانی می کنیم .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران از آغاز عملیات اجرایی ۴ سایت جدید نهضت ملی مسکن در مهرماه سال جاری خبر داد .

    خلیل محبت خواه گفت : سایت ۸۲ هکتاری بازارک رباط کریم با ظرفیت ساخت ۵۴۰۰ واحد مسکونی ، نصیر شهر ۱۰۰۰ واحد مسکونی ، پاکدشت ۷۲۰ واحد و عدل آباد اسلامشهر به میزان ۲۷۲۰ واحد در مهرماه گلنگ زنی می شود و عملیات اجرایی پروژه ها در آنها آغاز خواهد شد .

    وی گفت : مراحل کمیسیون ماده ۵ و کمیته تخصصی معماری و شهرسازی الحاق به محدوده شهری در این پروژه ها به اتمام رسیده ، نقشه های معماری و پلن ها آماده است و این اداره کل این آمادگی را دارد تا پس از نتایج آزمایشگاه فنی مکانیک خاک پروژه ها را در چهار سایت اسلامشهر ، رباط کریم نصیر شهر و پاکدشت آغاز کند .

    محبت خواه شروع ساخت ۱۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در استان تهران را یک جهش خوب در ساخت و ساز مسکن استان و اشتغال زا توصیف کرد و افزود : در سایر سایت ها نیز در حال طی مراحل معماری و نقشه و پلن سازه ها هستیم که متعاقباً اطلاع رسانی می کنیم .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، در جلسه کمیسیون ماده ۵ سمنان ، طرح تفکیکی ، کاربری‌ها و نحوه دسترسی به‌سایت مورد بررسی قرار گرفت .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران از اجرای ۲۶۵۴ واحد مسکن حمایتی در شهرهای دماوند ، ملارد ، رباط کریم و اسلامشهر خبر داد ...

    |

    ۱۸۴۲ واحد را در برنامه افتتاح اردیبهشت ماه قرار داده‌ایم که شامل ۲۰۰ واحد مسکن ملی در شهرستان اسلامشهر ، ۳۰۸ واحد در رباط‌کریم ، ۵۰۴ واحد در شهریار، ۶۳۰ واحد در پاکدشت و ۲۰۰ واحد پروژه محک ۶ شهرستان دماوند است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از الحاق ۷۴۹ هکتار از اراضی دولتی به بافت روستایی هفت شهر استان خبر داد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از موافقت با الحاق ۳۶ هکتار به محدوده شهرهای اسفراین ، شیروان و زیارت در راستای نهضت ملی ...

    |

    نظرات کاربران