در حال بارگذاری ...
  • ارسال پیامک واریز وجه برای ۸۰۰۰ متقاضی نهایی طرح نهضت ملی مسکن استان تهران

    متقاضیان به محض دریافت پیامک واریز ۴۰ میلیون تومانی باید به نزدیکترین شعبه بانک مسکن در محل زندگی خود مراجعه و اقدام به تشکیل پرونده کنند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از ارسال ۸ هزار پیامک جهت واریز مبلغ اولیه برای متقاضیان تائید شده طرح نهضت ملی مسکن خبر داد .

    خلیل محبت خواه گفت : متقاضیان تائید شده طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای رباط کریم ، نصیرشهر ، اسلامشهر و پاکدشت مشخص شده اند و پیامک واریز مبلغ ۴۰ میلیون تومانی اولیه طی هفته جاری برای آنها ارسال شده است .

    وی با اشاره به اینکه تا پایان هفته نیز ۲۰۰۰ پیامک برای متقاضیان تایید شده بعدی ارسال می شود , افزود : متقاضیان به محض دریافت پیامک واریز ۴۰ میلیون تومانی باید به نزدیکترین شعبه بانک مسکن در محل زندگی خود مراجعه و اقدام به تشکیل پرونده کنند .

    محبت خواه در پایان تاکید کرد قطعا افرادی که سریعتر به بانک مراجعه کرده و مبلغ ۴۰ میلیون تومانی اولیه را واریز کنند , در پروژه شان تسریع خواهد شد , گفت : مشارکت دولت و مردم توامان در پیشبرد پروژه ها موثر است و تسهیلات بانکی نیز با توجه به پیشرفت فیزیکی به پروژه ها تزریق خواهد شد .




    مطالب مرتبط

    از ۱۹۰۳۷۳ متقاضی تایید نهایی شده نهضت ملی مسکن تاکنون برای ۱۱۹۶۰۲ متقاضی افتتاح حساب انجام شده و به پروژه های مسکن تهران متصل شده اند که شامل پروژه های اداره کل راه و شهرسازی ، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و شهرهای جدید پرند و پردیس می‌شود .

    |

    حداکثر جمعیت پذیری این زمین با در نظر گرفتن نقشه‌های معماری و شهرسازی ۱۲۶ هزار نفر بوده و برای ۳۷ هزار واحد مسکن ملی برنامه ریزی شده است .

    |

    پروژه گلشهر اهواز در قالب ۱۲۰۰ واحد مسکونی با مشارکت بانک مسکن و توسط شرکت جهاد خانه‌سازی رزمندگان متعلق به سپاه پاسداران احداث شده است .

    |

    بحث تامین مالی یکی از گلوگاه‌های مسکن است و مشکلاتی در این زمینه وجود داشت که ۱۰۰ هزار میلیارد تومان برای افزایش سرمایه بانک مسکن در قانون بودجه ۱۴۰۳ دیده شد و مقرر شد از طریق انتشار اوراق تامین و به پروژه‌های نهضت ملی مسکن تزریق شود .

    |

    هلدینگ ثمسکن باید به پشتوانه بانک مسکن و ظرفیت‌های تخصصی و حرفه‌ای مجموعه بانک ، فرصت‌های بالقوه تولید مسکن در ظرفیت عمران و آبادانی کشور را شناسایی و با همت کارشناسان خود آن‌ها را بالفعل کند تا با خدمت بیشتر بتوانیم فشار تامین مسکن مردم را کاهش دهیم .

    |

    نظرات کاربران