در حال بارگذاری ...
  • صدور پروانه ساخت بزرگترین پروژه ساخت مسکن کشور در اراک

    پیگیری‌ها برای اخذ مابقی پروانه ساخت واحدها در دستور کار قرار دارد و در روزهای آینده صادر خواهد شد . با صدور پروانه ساخت برای بزرگترین پروژه مسکن کشور در اراک عملیات احداث واحدهای مسکونی با سرعت بیشتری اجرایی خواهد شد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی گفت : پروانه ساخت ۱۰۴۰ واحد از پروژه ۸۱۱۲ واحد مسکونی اراک به عنوان بزرگترین پروژه ساخت مسکن کشور صادر شد .

    حمید انعامی گفت : با پیگیری‌های جهادی صورت گرفته توسط همکاران این اداره کل از روز شنبه دوم مهرماه پروانه ساخت ۱۰۴۰ واحد از پروژه ۸۱۱۲ واحد مسکونی در قالب ۱۰ بلوک با مساحت ۱۵۵ هزار ۷۷۲ متر مربع با نقشه های تایید شده در شهرداری اراک صادر شده است .

    وی ادامه داد : پیگیری‌ها برای اخذ مابقی پروانه ساخت واحدها در دستور کار قرار دارد و در روزهای آینده صادر خواهد شد . با صدور پروانه ساخت برای بزرگترین پروژه مسکن کشور در اراک عملیات احداث واحدهای مسکونی با سرعت بیشتری اجرایی خواهد شد .

    انعامی در پایان از پیگیری استاندار مرکزی ، همکاری و تعامل شهردار ، شهرداری و شورای اسلامی شهر اراک در صدور پروانه ساخت این پروژه قدردانی کرد .

     




    مطالب مرتبط

    در قرارگاه جهادی مسکن قرار بود موانع تولید مسکن را برطرف کنیم ، زمان صدور پروانه را کاهش دهیم و ظرفیت های تولید مسکن در تهران را فعال کنیم ، شهرداری تهران از ابتدا قصد تصدی گری در حوزه مسکن را نداشت و به دنبال تسهیل گری بود .

    |

    از ۱۹۰۳۷۳ متقاضی تایید نهایی شده نهضت ملی مسکن تاکنون برای ۱۱۹۶۰۲ متقاضی افتتاح حساب انجام شده و به پروژه های مسکن تهران متصل شده اند که شامل پروژه های اداره کل راه و شهرسازی ، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و شهرهای جدید پرند و پردیس می‌شود .

    |

    در سال ١۴٠٣ ، پرداخت تسهیلات به واحدهای مسکونی احداثی در قالب صنعتی‌سازی ، ساختمان‌های سبز و واحدهای احداثی با استفاده از مصادیق کاهش مصرف انرژی در اولویت قرار دارد و مشوق‌هایی در این زمینه در نظر گرفته شده است .

    |

    ساخت پروژه ۱۵۰ واحدی انبوه ساز توسط انجمن خیرین مسکن ساز مهدیشهر از دیگر اقدامات در راستای تامین مسکن در این شهرستان است .

    |

    تمام پروژه هشت هزار و ۱۱۲ واحدی نهضت ملی مسکن اراک تاکنون پنج درصد پیشرفت فیزیکی داشته که در طول سه سال ، این طرح به علت متصل نشدن به منابع بانکی، عقب ماندگی داشته و پروژه پیشرفت لازم را نداشته است .

    |

    نظرات کاربران