در حال بارگذاری ...
  • معرفی ۴۲۲ واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده شهری استان زنجان برای اخذ تسهیلات از بانک

    طی سال جاری ۴۲۲ واحد مسکونی در بافت های فرسوده شهری در شهرستان های زنجان ، ابهر ، خرمدره و قیدار برای دریافت تسهیلات بافت فرسوده ثبت نام و به بانک معرفی شده اند که در این میان بیشترین ثبت نامی ها برای دریافت تسهیلات بافت فرسوده در استان مربوط به شهرستان زنجان با معرفی ۳۳۴ واحد مسکونی می باشد . 

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس اداره برنامه ریزی و مطالعات مسکن راه و شهرسازی استان زنجان ، گفت : ۴۲۲ واحد مسکونی در بافت های فرسوده شهری در چهار شهرستان استان زنجان که برای دریافت تسهیلات بافت فرسوده ثبت نام کرده بودند , به بانک مسکن معرفی شدند .

    بهزاد کردلو گفت : از ۱۳ دی ماه سال گذشته سایت سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن به آدرس https://saman.mrud.ir فعال شده  و سازندگان بخش خصوصی در بافت‌های کم برخوردار و ناکارآمد شهری در استان زنجان می‌توانند برای دریافت تسهیلات بانکی اقدام کرده و در سامانه مذکور ثبت نام کنند.

    وی به آمار ثبت نام تسهیلات بافت فرسوده در سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن در استان زنجان اشاره کرد و اظهار داشت : طی سال جاری ۴۲۲ واحد مسکونی در بافت های فرسوده شهری در شهرستان های زنجان ، ابهر ، خرمدره و قیدار برای دریافت تسهیلات بافت فرسوده ثبت نام و به بانک معرفی شده اند که در این میان بیشترین ثبت نامی ها برای دریافت تسهیلات بافت فرسوده در استان مربوط به شهرستان زنجان با معرفی ۳۳۴ واحد مسکونی می باشد . 

    رئیس اداره برنامه ریزی و مطالعات مسکن راه و شهرسازی استان زنجان ، تعداد واحد عقد قرار داد با بانک را ۲۹۶ مورد اعلام کرد و گفت : مبلغ عقد قرارداد ۸۶۳ میلیارد و ۶۴۱ میلیون تومان است که مبلغ پرداختی ۴۱۴ میلیارد و ۲۱۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان می باشد . 

    کردلو تاکید کرد : مکاتبات لازم با وزارت راه و شهرسازی و شرکت بازآفرینی شهری صورت گرفته و متقاضیان به صورت مرحله‌ای برای دریافت تسهیلات بافت فرسوده از طریق سامانه مذکور به بانک عامل معرفی می‌شوند . ثبت نام برای دریافت تسهیلات برای واحدهای مسکونی بافت فرسوده شهری در استان زنجان همچنان ادامه دارد و متقاضیان می توانند در سامانه  جامع طرح‌های حمایتی مسکن به آدرس https://saman.mrud.ir ثبت نام کنند .




    مطالب مرتبط

    ساکنان این محلات باید توانمند شوند . تأمین زیرساخت‌ها و خدمات آموزشی ، بهداشتی ، فرهنگی و ورزشی باید با همکاری دستگاه‌های اجرایی در محلات هدف بازآفرینی مورد توجه قرار گیرد . اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان این موضوع را دنبال می‌کند تا این خدمات در محلات هدف تأمین شود و ...

    |

    با برگزاری این نمایشگاه شاهد ارتقا کیفیت ساخت و ساز مسکن و شناسایی محصولات متنوع خواهیم بود . برگزاری این نمایشگاه باعث ایجاد رقابت شده و در ساخت و سازهای مسکن به کیفیت بسیار توجه می‌شود .

    |

    با پالایش های صورت گرفته تاکنون به بیش از ۳۷۰ نفر در مجموع ۸۳ میلیارد تومان تسهیلات یارانه ای و به ۸۰ نفر در مجموع ۴۴ میلیارد تومان تسهیلات نهضت ملی مسکن پرداخت شده است .

    |

    دو هزار و ۵۰۰ واحد در قالب طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان قیدار احداث می‌شود که در این میان پیش بینی می‌کنیم با تأمین ۵۰ هکتار زمین تمام درخواست‌های متقاضیان جوانی جمعیت و ایثارگران هم پوشش داده شود .

    |

    از ۲۷ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن بخش حمایتی ، تنها ۷ هزار نفر تعیین تکلیف نشده بودند و تک واریزی داشتند که از این تعداد به ۳ هزار و ۳۰۰ نفر در ثمین سه طی هفته‌های گذشته پیامک ارسال شد چرا که این تعداد در اولویت هستند .

    |

    نظرات کاربران