در حال بارگذاری ...
  • ثبت نام ۱۹۲۰ نفر در طرح نهضت ملی مسکن شرق استان سمنان

    ساخت مسکن ملی در شرق استان سمنان پیشرفت خوبی دارد و متقاضیان می‌توانند از روند اجرای پروژه ها بازدید کنند تا بی اعتمادی که از برخی پروژه های مسکن مهر سابق به وجود آمده است برطرف شود .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی شرق سمنان از ثبت نام ۱۹۹۲۰ نفر در طرح ملی مسکن شرق استان سمنان خبر داد .

    امیر عمیدی با بیان اینکه تعداد ثبت نام مسکن ملی در شرق سمنان ۱۹ هزار و ۹۲۰ مورد بوده است ، گفت : در حال حاضر پنج هزار و ۷۴۹ نفر تشکیل پرونده صورت گرفته و چهار هزار و ۴۷۵ نفر نیز افتتاح حساب انجام داده‌اند اما فقط یک هزار و ۵۰۰ نفر واریز وجه ۴۰ میلیون تومانی اولیه را داشتند .

    عمیدی با بیان اینکه مراحل ساخت یک هزار و ۱۲۶ واحد نهضت ملی در شرق استان سمنان آغاز شده گفت  ۵۱۶ واحد نیز برای ارتش و ۴۳۲ واحد نیز مسکن مهر باقی مانده است که در دست احداث بوده و امیدواریم که نتایج خوبی را در تکمیل تحویل این واحد ها نیز شاهد باشیم ، تصریح کرد : در شهر بیارجمند شش واحد با پیشرفت فیزیکی ۱۵ درصد و ۹۱ قطعه زمین نیز با کارگزاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ، تحویل متقاضیان شده و ۱۸ نفر نیز در حال اخذ پروانه هستند از سوی دیگر در شهر بسطام ۱۰۵ قطعه زمین تامین و به گروه های ساخت سه نفره خودساز داده می شود و در این ارتباط تاکنون ۲۴ نفر گروه‌بندی شده‌اند که این طرح بعد از واریز وجه توسط متقاضیان اجرایی خواهد شد .

    وی با بیان اینکه در شهر کلاته خیج ۲۲ واحد تحویل بنیاد مسکن شده و از این تعداد هشت نفر واریز وجه انجام داده اند ، افزود : در این شهرها طرح نهضت ملی زمین برای ساخت مسکن ویلایی و اختصاصی تحویل متقاضیان خواهد شد .

    عمیدی با تاکید بر اینکه در شاهرود نیز ۴۰۰ واحد توسط بنیاد مسکن آغاز به کار و با پیشرفت فیزیکی ۴۵ درصد روبرو است ، ذکر کرد : لازم است برای جلوگیری از افزایش قیمت تمام شده و زمان تحویل، متقاضیان به واریز وجه نزد بنیاد مسکن اقدام کنند .

    در سوی دیگر ۷۲۰ واحد مسکونی نیز در هفته دولت با حضور استاندار سمنان کلنگ‌زنی شد تا عملیات اجرایی توسط ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) انجام شود . این طرح پیش پروانه را دریافت کرده، عملیات خاک برداری و فونداسیون در حال اجرا و به زودی پروانه ساخت از سوی شهرداری شاهرود صادر می شود .

    عمیدی بیان کرد : ساخت مسکن ملی در شرق استان سمنان پیشرفت خوبی دارد و متقاضیان می‌توانند از روند اجرای پروژه ها بازدید کنند تا بی اعتمادی که از برخی پروژه های مسکن مهر سابق به وجود آمده است برطرف شود .

    وی با اشاره به اولین تجربه ساخت مسکن انبوه بعد از مستقل شدن این اداره کل ، تاکید کرد : از سال ۹۷ با همان تعداد نیرو این اداره توانسته از دیگر شهرها جلوتر قدم بردارد .

    عمیدی در پایان با اشاره به اینکه ؛ اداره کل راه و شهرسازی شرق استان با تمام ظرفیت در خدمت مردم است افزود : در این راستا از حمایت های استاندار و راهنمایی های دیگر مسئولان اجرایی استان کمال تشکر را داشته و بر تقویت نیروی انسانی اداره کل راه و شهرسازی شرق استان سمنان(شاهرود) ، تکمیل ساختمان جدید اداره کل و رسیدگی به معیشت پرسنل توسط مسئولین مربوطه تاکید کرد .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، استاندار سمنان با حضور در دو پروژه ۱۶۰ واحدی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و ۱۶۰ واحدی فجر آخرین روند اجرایی پروژه ها و پیشرفت ...

    |

    از ۲۲ هزار و ۵۰۰ متقاضی تایید نهایی شده مسکن حمایتی در استان خوزستان برای ۲۱ هزار نفر پروژه تخصیص داده شده و ۲ هزار و ۶۰۰ متقاضی افتتاح حساب کرده و ۳ هزار و ۵۰۰ متقاضی افتتاح حساب تحت پوشش هم در استان وجود دارند .

    |

    تسهیلات مسکن روستایی از بهمن ماه سال گذشته بعد از طی مراحل اداری اخذ تضامین بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه به ۹ بانک عامل ابلاغ و آغاز شد . اما از اول دی ماه سال ۱۴۰۲ پرداخت تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی آغاز و در این مدت حدود ۳ ماه بیش از ۲۶۰ هزار نفر به بانک ها برای وام مسکن ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مراسم اهدای کلید واحدهای مسکونی به توانخواهان و مددجویان تحت پوشش بهزیستی لنگرود با حضور مسئولین استانی برگزار شد . ...

    |

    اکنون از ۴۱۸۹ واحد سهم بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین در طرح نهضت ملی مسکن ، بیش از ۱۱٠٠ واحد آن به بهره برداری رسیده و مابقی از ۷۵ تا ۱٠٠ پیشرفت فیزیکی داشته‌اند .

    |

    نظرات کاربران