در حال بارگذاری ...
  • سند دار شدن بیش از ۷۵ هکتار از اراضی طرح نهضت ملی مسکن شهرستان اشکذر

    در طرح نهضت ملی مسکن شهرستان اشکذر ۸۶۱ نفر تایید نهایی شده اند و اکنون که موضوع زمین نهایی و حل شده است فرایند اجرا تسریع شده و امیدواریم بتوانیم در کمترین زمان ممکن واحد های ویلایی ۲۵۰ متری را تحویل متقاضیان بدهیم .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، با پیگیری های انجام شده ۷۵ هکتار از اراضی شهرستان برای اولین بار در سطح کشور آماده صدور سند شده که حدود ۵ هکتار آن منجر به صدور ۴۵ فقره سند تک برگ برای خانه ها احداثی شده است .

    غفوری رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان اشکذر گفت : سایت نهضت ملی مسکن شهرستان اشکذر با تمام مشکلاتی که بر سر راهش وجود داشت و بحث الحاق به محدوده که با معضلات خاصی مواجه شده بود با تدبیر مدیر کل راه و شهرسازی بیش از ۷۵ هکتار آن آماده صدور سند شده که در نوع خود بی نظیر است .

    وی افزود: بدون تردید با حل شدن موضوع زمین و سند مربوطه قطعا طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان با شتاب بیشتری نسبت به قبل انجام خواهد شد .

    غفوری در پایان افزود : در طرح نهضت ملی مسکن شهرستان اشکذر ۸۶۱ نفر تایید نهایی شده اند و اکنون که موضوع زمین نهایی و حل شده است فرایند اجرا تسریع شده و امیدواریم بتوانیم در کمترین زمان ممکن واحد های ویلایی ۲۵۰ متری را تحویل متقاضیان بدهیم .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، در حاشیه سفر شهرستانی استاندار چهارمحال و بختیاری به شهرستان بن ، آیین کلنگ‌زنی طرح نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت شهر ...

    |

    در اجرای طرح های حمایتی مسکن به صورت پیمانکاری و انبوه سازی ، افزون بر ۲۴ هزار واحد مسکونی در استان اصفهان در حال ساخت است .

    |

    واحدهای این مجموعه در پلاک‌های ۳۲۰ تا ۴۰۰ متری ساخته خواهند شد . ساختمان‌ها به صورت سه‌طبقه حیاط‌دار طراحی شده و در هر طبقه دو واحد مستقر می‌شود .

    |

    از متقاضیان ثبت نام کننده دارای شرایط تعداد هشت هزار و ۱۶۱ متقاضی واریزی اولیه خود را انجام داده اند . از متقاضیان دارای شرایط تعداد ۱۰ هزار و ۵۸۰ نفر برای دریافت تسهیلات به سیستم بانکی معرفی شده اند .

    |

    در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن ، الحاق ۴۲۸ هکتار زمین در اراضی شیخ صندل و ۶۳ هکتار زمین در زردشت در محدود شهر اهواز در کارگروه امور زیربنایی استان تصویب شد .

    |

    نظرات کاربران